70kW apribojimas pradedantiesiems vairuotojams

70kW apribojimas pradedantiesiems vairuotojams

Vaikai dar neturi pakankamai metų automobilio teisių laikymui, bet jau cypauja visam internete, kokia neteisybė būtų, jei valdžia apribos pypliams galimų vairuoti automobilių galią iki 70kW. Nors tą padaryti jau seniai buvo laikas… 

70kW apribojimas pradedantiesiems vairuotojams

Dieną kiemai ir gatvės pilni Golf kibiriukų, naktimis lyg tarakoniukai susirenka prie prekybos centrų pagraužti čeburekų, kaip patys vadina: “kuria auto entuziastų kultūrą”. Net kaime nuvažiuoji, jau analogiški prieš bažnyčios altorių kultūrinasi… Nepradėsiu apie 20 metų senumo perpuvusių limuzinų pirkimą, dėl kurio daugiausiai ir verkiama.

70kW apribojimas pradedantiesiems vairuotojams

Pagalvokim logiškai. Ar esat matę jaunųjų lenktynininkų mokyklos vairuotoją su F1 bolidu besitreniruojantį? Fotografijos pradinuką su profesionaliu DSLR? Moto pradedantį su Yamaha R1? Motociklai yra puikus pavyzdys, nes jų galia nuo seno jau yra ribojama: 16 metų – mopedai, 18 metų – motociklai iki 35Kw galios ir tik nuo 24 metų galima gauti normalaus motociklo teises be apribojimų.

Dabar kuo išsiskiria B kategorija? Ar nejuokingai atrodo visi BMW5, Audi A6 limuzinai klevo lapais apklijuoti? Nejuokingi patys vairuotojai, kurie ir neturi šansų nieko išmokti, nes jau karjerą pradeda ne nuo savo lygio automobilių. Svarbiausiai, garsiausiai bliauna, kad čia aplink visi labai neteisingi ir blogi, ne jie vairuoti nemoka, bet net pirmo automobilio nesugebėjo tinkamo išsirinkti!

Galios ribojimas visai nieko bendro neturi su kažkokių automobilių išskyrimu, jaunimo diskriminacija, sugebėjimų neįvertinimo ar dar kažkuo. Tai elementarus palengvinimas vairavimo pradinukams renkantis pirmąjį automobilį, atitinkantį jų vairavimo sugebėjimus. Papildoma apsauga, kad neiššoktų aukščiau bambos, nenukristų ir patys nesusižeistų tuščios galvelės. Mano manymu, 70kW dar yra žymiai per daug mokslų pradžiai…

Jei apie mokslus, kita juokingiausia lietuviško vairavimo ypatumų dalis yra tie “vairavimo kursai ir egzaminas”. 30 akademinių valandų užtenka išmokti vairuoti nuo nulio!!? Ar išmokti užvesti automobilį ir po to pervažiavus į į kitą gatvės pusę jį priparkuoti? Nes būtent esminė Regitros egzamino dalis yra sugebėti dviem būdais priparkuoti automobilį, dar saugos diržo nepamiršti užsisegti testo pradžioje…

Saugus vairavimas, vairavimo kultūra – ne tik pradinukams negirdėti terminai, bet neegzistuojantys dalykai pačiuose vairavimo mokymuose. Galima baudas didinti, policininkus ir greičių matuoklius ant kas antros sankryžos statyti, bet tas niekuo nepadės, jei problema yra mokymo. Jei pyplių niekas nemoku, nežiūri, tai iš kur galima tikėtis, kad jie patys kažką geriau sugalvos už dabartines “drift pamokas” centrinėmis miesto gatvėmis? Susimąsto lakstyti ar drift’inti, nes normaliai vairuoti nemoka, net nežino nuo ko pradėti mokytis…

70kW apribojimas pradedantiesiems vairuotojams

Galios ribojimas iš esmės būtų labai gera pagalba vairavimo mokinukams, bet esmė vis tiek lieka pačiuose mokymuose. Daugelyje EU šalių vairavimo kursai trunka metus, tik pas mus kažkoks 30h pasityčiojimas, po to dar nuostaba, kad 99% keliuose nei vairuoti moka, nei apie kultūrą yra bent kažką girdėję, tik drift’ais kaip bananų šalyje užsiima, internetuose cypauja ir dar kelių gaidelių filmukus laikina…

91 Komentarai

  1. Tavo sapalionės apie vairavimo kultūros nebuvimą vairavimo mokyklos programose yra briedas. Iš piršto laužti svaisčiojimai. Prieš metus baigiau vairavimo mokyklą ir mokytojai kiekvieną pamoka vis pabrėždavo apie mandagumą kelyje. Čia viskas priklauso nuo tavo paties kultūringumo.

  2. Taip ,
    kursai turi trukti visus metu laikus apimant,
    mokantis vaziuoti ant yvairiu kelio dangu,
    pavojingo vairavimo kursai …
    savitarpio pagarba ir supratimas kelyje,
    numatymas pavojaus ir sito jausmo igijimas ateina tik per laika,
    taigi , del sios nelaimes kuri ivyko nesenai netik mokymo instuktorius kalti prie sienos, bet ir visa visuomene reikia, nes ji pati atsainiai ziuri i pavojingai vairuojancius….
    pvz
    vakar reguliuojamoje sankryzoje vaziuoju o ten iseina neblaivus vos kojas vilkdamas kiemsrgis nesinas visa klebi Lietuvos veliavu, ir keliavo per raudona o visi tik papypino ir tiek………

  3. Yra tame tiesos, bet jei jau proto trūkumas tai ir su paspirtuku pristrenkt galima, ar ta pačia mažo galingumo mašina. Manau tas galios apribojimas nelabai ką ir padėtų.
    Daug jaunimo važineja su nepačiom geriausiom mašinom, bet ką daryt, jei jo pajamos nesiekia aukštumų ir negali nusipirkt normalios, o važiuot tiek norisi, tiek reikia. Kaip ir čia dažnai visi rėkauja, kad va Lietuvos automobilių parkas labai senai, visi važinėja geldom. C’mon, kiek iš visų gyventojų gali nusipirkti apynaują/naują automobilį?
    Tuo labiau ne vien jaunimas daro visokias nesmaones keliuose,gatvėse. Dar viena to priežastis – nėra tam paruoštų, visiem prieinamų trasų, kur galėtų pasimagint, įgaut vairavimo įgūdžių ( taip ir gaunas, kad žiema renkasi aikštelėse ir sukinėjasi)
    Mano nuomone tai būtų ne pats geriausias sprendimas, nors ir ne blogiausias.

  4. Lietuvos vairavimo mokyklos yra paremtos tokiu principu, kad jūs išmokstate pagrindinius vairavimui reikalanigus dalykus, kai išlaikote egzaminą mokotės patys. Per 30h neįmanoma išmokti visiškai vairuoti, kitiems ir per 10metų neįmanoma.. Bet, kad 70kw tai manau čia pasityčiojimas jau.

  5. As vedu ekstrasensu kursus, galesite numatyti policijos stovejimo vieta ir aplink jus esanciu vairuotoju veiksmus. kursas trunka 20 akademiniu valandu, kaina 699 LT + PVM…

  6. O kokiose šalyse kursai trunka metus?

    • Tai pas mus irgi galima sakyti, kad metus trunka. :D
      Jei eisi į teoriją kartą per savaitę ir pravažiavimus visus turėsi su tarpais po savaitę. :D

    • Suomijoj berods 2 metus trunka, kazkada man atrodo per top gear sita prijoma rode.

    • Norvegijoj trunka visus metus, kuria kaina siekia 50 tukst nok. Apskritai as bergene nesu mates jauno norvego uz vairo, visi vazineja visuomeniniu transportu kuris yra labai gerai isvystytas.

  7. Apribojimas, žinoma, nieko blogo, tačiau tai labiau kovojimo su padariniais, o ne priežastimis priemonė. Kultūros, pagarbaus ir atsargaus elgesio stoka (ir ne tik vairavime), daugiausiai ateina iš ne tinkamo žmonių išauklėjimo šeimose ir švietimo įstaigose. Bendra mūsų šalies “kultūrėlė” teigiamo efekto taip pat neteikia, tad, kaip jau kažkas minėjo, užmušt kitą techniškai įmanoma ir su mopedu.

    Dėl pradedančiųjų pirmojo automobilio tipo su autoriumi sutinku tik iš dalies. Taip, kitiems eismo dalyviams būtų patogiau, jeigu nepatyrę vairuotojai, liaudiškai tariant, “šudą maltų” su mažesniu automobiliu. Kitavertus, jeigu žmogus elgiasi pagal taisykles, pagarbiai ir kultūringai, mano nuomuone, jis turi moralinę teisę įsigyti ir turėti tokį automobilį, kokio nori, net jeigu ir nėra gerai įgudęs vairuotojas.

  8. Čia priklauso nuo to kaip tas draudimas bus įgyvendimas. Jei nebus galima pradedančiajam (čia tipo tie patys du metai?) pirkti/registruoti savo vardu galingos mašinos – tai manyčiau būtų gal ir neblogai.
    Visiškai uždrausti vairuoti – nenormalu. Įsivaizduokit – nei tėvų automobilio negalėtų vairuoti, nei kokio autobusiuko su 80kW. Pvz. Fiat Ducato net silpniausias variklis (2.2 HDI) yra 81kW.

    Išvis manau, kad čia draudimo reikalas turėtų būti – už papildomus kW daugiau pinigų ir sumažės automatiškai.

  9. Praktiškai visose pažangesnėse EU šalyse vairavimo kursai nėra pasisukinėjimas aikštelėje. Išmoksti važiuoti, parkuotis, gatvėje mokaisi, kai jau gerai gatvėje moki važiuoti, dar blogu oru ir naktį turi praeiti kursus. Daugumoje šalių tada gauni tik mokinio teises su įvairiais apribojimais, dar mokaisi iki pilnų teisių.

    Dabar Lietuvoje nieko praktiškai mokytis nereik ir teises iš kart gauni be jokių apribojimų! Tik dėl EU po truputį pas mus atsiranda laikinos teisės, sugriežtintas klevų pažeidimų vertinimas. Atsiras ir galios apribojimai.

    • Nežinau kokioj subinėj tu mokeisi, bet man pagal programą (su kuria mane supažindino ir jos laikėsi) priklausė ir užmiestyje vairavimas, ir tamsiu paros metu ir sudėtingomis oro sąlygomis (pažymi bet kurį pravažiavimą kai lyja).

    • Visur yra “pusvalandis, skirtas išmokti sudėtingomis oro sąlygomis vairuoti”… Čia ką bandoma apgauti ar prajuokinti? Realybėje reikia mažiausiai 3x ilgesnių kursų, kad tik pagrindus gauti oficialiai surašytos programos, ką turėtų mokėti vairuotojas.

      Su motociklais dar juokingiau, kur 15 akademinių valandų tetrunka mokymai t.y. per 5 dienas “išmoksti” tą patį + moto ypatumus. Nors vien saugaus vairavimo kursai mieste trunka mažiausiai 30 valandų, pažangesnės vairavimo technikos dar ilgiau… O dauguma dalykų iš jų turėtų būti standartiniai privalomoje programoje.

      • Per 30 valandų egzaminą išlaikyti iš pirmo karto neįmanoma. Sakai reikia ekstremalių sąlygų kursų? Aš mokiausi žiemą. Per sniegą, ledą, pūgą, ir tamsoje. Pats esu pravažiavęs 30 akademinių valandų ir važiuosiu kaip minimum dar 20. Ne dėl to kad eikia, o dėl savęs. Nesinori už egzamino laikymą 200lt mokėt (Egzaminas + atvežimas iš kito miesto). Geriau 200lt aš pravažinėsiu, kad išlaikyt iš pirmo karto.

        • Aš teises laikiausi 2006 metais, tuo metu išvis nebuvo jokio važiavimo sudėtingomis sąlygomis, be to buvo tik 10 važiavimų po 2 akademines valandas ir visi dalykai buvo mano išlaikyti iš pirmo karto, o tu sakai kad po 15 važiavimų neina išlaikyti teisių iš pirmo karto, taip, gal būt neina jei kojas vietoj ranku naudoji, o rankas vietoj koju. O dėl apribojimo galios visiškai pritariu, nes būna tokių atvejų, kad pacanai vos išsikepę teises nusiperka kokią papuvusią “emkę” ar dar kokią galingesnę mašiną ir tada gi reikia pasirodyti pries panas kokie jie krūti ir kaip moka skraidyti, nors tie patys ereliai gal tik iš 5 karto išsilaikė teises. 70kWh gal ir mažokai, bent 80 kWh apribotų, tai būtų pati ta norma, nes didžioji dalis 1.9tdi variklių jos neperkopia, o su 70kWh 1.9tdi ar didesnio tūrio variklio teks paplušėti, kadangi visos naujesnės mašinos yra pakankamai galingos.

        • bulljizz. Jeigu žmogus nori, tikrai nori išmokti važiuoti gerai, jam užtenka tų standartinių kursų. Aišku viskas priklauso nuo instruktoriaus čia, jeigu kelmas, kuris ateina su kvapeliu ir liepia važinėt ten kur reikia instruktoriui, tai toks ir pasiruošimas.
          Kai aš laikiausi teises, netyčia instruktoriui leptelėjau, kad per žiedus nemėgstu važinėt. Visą valandą tuomet tampiausi nuo Petro ir Povilo bažnyčios žiedo iki Žirmūnų žiedo ir atgal. Teisių teorinę ir praktinę dalį išlaikiau iš pirmo karto be jokių papildomų pamokų ar kyšių (trūko 3 sekundžių iki regitros teorijos laiko rekordo).

          Šitą problemą siūlau dar papildomai irgi spręsti kitu būdu. Kiekvienas neišlaikytas teorijos egzaminas lemia papildomą sakykim 5 valandų kursą teorijos, kiekvienas neišlaikytas praktikos egzamino bandymas +5 praktikos valandos privalomos. Ar kažkas panašaus, tai leistų prafiltruot kuriem teises galima duoti anksčiau, o kuriem reikia daugiau praktikos.

      • Gal skaityt išmok. Regitroje “egzaminas” yra automobilio perstatymas pavažiavus į kitą gatvės pusę, lygiai tokie patys mokymai. Žmonės ir gauna teises už mokėjimą užvesti, parkuoti automobilį, o apie vairavimą nėra nieko net girdėję… Po to stebisi, kad teises turi, o visiškai nieko nežino ir nesąmones daro kelyje. Dar komentarus rašinėja kokio jiems galingesnio automobilio reikia, kad “geriau ir saugiau vairuoti”.

  10. Vokietijoje 2 metus moko vairuot. Galetu ir musu 141 kurmis apie tai pamastyt

  11. Galią riboti gal ir nėra kvaila, bet šis siūlymas yra visiška nesąmonė. Praktiškai visos šiuolaikinės normalaus dydžio mašinos bus galingesnės nei 70kW. Ką daryt žmonėms, kuriems reikia komfortabilios mašinos vežti keleiviams? Arba kurie elementariai netelpa į visokius Golfus ir panašias skarbonkes(to pačio naujo Golfo tik pati silpniausia versija yra silpnesnė nei 70kW).
    Riboti reikia ne galią, o galios ir svorio santykį, nes su kokia 800kg sveriančia gelda su 1.5 varikliu galima palakstyt žymiai geriau, nei kad su silpniausiais 3 serijos BMW, kurių galia tuos 70kW viršija kone dvigubai.

  12. Vaikams tėvų nereikia vežioti, o kais reiks, ir +21 metų turės.
    Jei nepatinka, galima iš vis B kategoriją nuo 21 metų padaryti, nes praktiškos visos kitos nuo 21 metų mažiausiai ir yra. Jei nesupranta, kad klevininkams leidžia nuo 18 metų vairuoti tik tam, kad turėtų su kuo mokytis vairuoti, kol gaus B be apribojimų.

    • Tarkime tėvų mašina yra 81kW Passat’as. Saugus, apynaujis, techniškai tvarkingas. Pagal įstatymą turėčiau ieškoti kitos, silpnesnės. Pinigų tam nėra. Tada būčiau priverstas pirkt kokį Golf 4 ir padarius avariją kojas nusikirst. Nesąmonė ne įstatymas. Įstatymas nesąmonė. Vilniuje važinėjant tik jaunimas durniuoja? Nė velnio. Greitį viršija beveik visi, lenkia be jokių indikatorių. Čia jau bendra kultūra. Mentai nemato, tai gali daryti viską.

      • Ir vairavimo mokyklų, bei Regitros mašinų galia yra daugiau nei 70kW. Tai kokie nuostoliai vien mašinas pakeist.

  13. Tegu keicia ka nori turiu E46 330i keisti filtrai ,cipuota vimotoje 210kw turu 19 metu lakstau kaip noriu ir kur noriu jai isves sita draudima tada isvis mentam nestosiu o tai dar tik padidins avariju skaiciu

    • Kaip tau 330i čipavo? :D Juokdarys…

      • paprastai padidino rpm limita + pritaike prie sportinio ismetimo ir nauju sport filtru variklio kompa 210 ant stendo suko :)

        • Tokio mastymo zmogui tik su quinqui važinėti, kurio galia 1,5kWh, tokius gaidelius kaip tu pagavus atimti teises 10 metų, baleiką su varikliu konfiskuoti ir bauda įtaisyti, kad anglijoj per 10 metų kopūstus turėtum skinti :)

  14. Tokie draudimai yra visiska nesamone tai zmoniu mentaliteto nepakeis pvz amerika galima vairuoti nuo 16 metu

  15. Originalai, jeigu supirksi visoms lietuvos neturtingoms šeimoms po silpną automobilį tada prašome gali įvesti tokį įstatymą :D. Dabar dauguma vaikų tiesiog važinėja su tėvų mašinomis kurios yra galingesnės nei 70kw, o antros įpirkti sau praktiškai neleidžia. Tarpkitko pats einu už tau, kad visi važinėtų su naujesnėmis mašinomis, tai tokis įstatymas kaiptik padarytų, kad žmonės pirktų senesnius automobilius, nes naujesni paprastai būna galingesni nei 70 kw.

  16. Tikrai originalai gerbiu tavo straipsnius ir tikrai įdomūs jie man, bet tavo tokie debiliški atsiprašant svaičiojimai tai yra svaigalai. Aš išviso pradėdamas mokytis vairuoti žinojau tik kaip važiuoti su mašina ir tai dar kai teises laikiausi buvo tik 20 akademinių valandų vairavimo. Viska regitroj iš pirmo karto išsilaikiau. Aišku tik paskui atsisėdus už vairo reikia suprast kad niekas šalia nebesėdi ir nebepagelbės sudėtingose situacijose. Kaip sako practice makes it perfect. Aš manau kad mokytis vairuoti metus yra absurdas, gal ir geriau paruošia, bet kam to reikia jei tai galima padaryti per viso labo porą mėnesių ? O kalbant apie automobilių kultūrą, tai čia šiaip klausimas, kelintų metų ir su kokiu varikliu BMW vairuoji ?

  17. Niekas čia nepadės, jei smegenų mažai, tiek 18-metis, tiek 25-metis gali tą patį padaryti. Buvo, yra ir bus tų, kurie laksto. Tipo su 70kw nepasieksi 100km/h? o apie per trumpą vairavimo apmokymų laiką tai patylėsiu, jų nebent reikia tiem, kuriem absoliučiai nesiseka vairuoti. Kartu su manimi laikė panelė, po 5 vairavimo pamokų, ji nesugaudo vairo, tiesiog balaganas. Tada taip, ir metai praverstų. Bet pasakyk, kas už tai mokės? Kiek tada teisių laikymas turėtų kainuoti, plius kai tokie atlyginimai. Na gal ir sprendimas, išvis mažai kas teises turėtų, nes tiesiog neišgalėtų jų įsigyti. Asmeniškai aš pakliuvau pas puikų instruktorių, kuris mane išmokė per 30h nuo nulio. Regitroje viską išlaikiau iš pirmo karto ir jau metus sau ramiai važinėju. Kultūros niekas neišmokys, jei pats žmogus debilas ir nesugeba kelyje būti atsakingas, kultūringas. orginalai, dar pats atsimenu tavo video, kai lindai iš antros juostos į pirmą, kiek atsimenu, ten kulrūtos mažokai ;)

  18. Absurdas, pažįstu daug jaunų žmonių kurie susikurė savo verslus ir važinėja su mašinomis arti 200kw nors kelyje yra tikrai kultūringi, automobilis nebūtinai transporto priemone, tavo nemėgstami limuzinai tai komforto ir žmogaus skonio reikalas.Viskas priklauso tik nuo pačio žmogaus kaip jis vairuos.Taip galbūt toks įvedimas ir apramintu kelių “erelius” bet lieka nesažiningas likusių vairuotojų atžvilgiu.

    Skaitau tavo blogą daug metų tikrai būna įdomių straipsnių ir ažvalgų kur visiškai sutinku su tavo nuomonę, bet neisižeisk kartais labai bjauriai ir nemandagiai išreiški savo nuomonę skirtingi žmones skirtingi poreikiai, skirtingos galimybės :) bet yra tokių dalykų kur tiesiog pomėgis, kad ir gero vyno butelis už kelis tukstančius litu ar limuzino klases MB, nebūkim niūrius ne visi varguoliai :) o, kad ir senas 80 ujų BMW gali būti suprantamas kaip “klasika” :) o ne pasidraskymui.

    Sekmės

  19. Nepradėk svaigti apie apie 18 metų pyplius su limuzinais, kur tokie verslininkai, kad net nelygis be dviejų butelių vyno į BMW7 sėsti…

    • Nu ir px. Tegul sėdi. Draudimą didesnį susimoka, kaip nepatyręs vairuotojas ratlankius, buferius apibraižo. Pačiam tik nuostolis važinėt. Tu galvoji toks durnius į silpną mašiną be vyno bonkių lips? Nelips.

  20. Prašau įsiskaityk mano komentarą ir atkreipk dėmesį jog “erelių” aš nepalaikau ir jiems toks įstatymas tik į nauda nors iš kitos puses kalbant jeigu pažiūrėti į naujų mašinų nedidelės kubaturos ir galios segmentą vargu ar dar rasime 70kw, Apie erelius kurie išgėre sėda prie vairo aš nekalbu, jaunų talentingų žmonių kurie tik baige mokykla ar būdami studentais susikuria verslus ar uždirba iš savo/produkto įdėjos netrūksta, gyveni Vilniuje, bet toks jausmas, kad neišlendi iš savo butuko praleisk savaitgalius senamiestyje pasedėk pub’uose pabendrauk su žmonėmis pažiūrėk kaip jie gyvena, pasidomėk jaunų žmonių startupais.Labai gaila, kad jauną žmogų su klevo lapu ant “limuzino” matai kaip kelių erelį, juodas nusistatymas gan juokinai atrodo, kas per daug tas nesveika..

  21. AndNotASingleFuckWasGivenThatDay

    Ta kregždė 10x kartų geriau atrodo nei tavo žalia griuvena. :D

  22. Pasimokys vairuoti su 70kW, tada galės nusipirkti nors ir Ferrari. Užsienyje jau seniai yra panašūs ribojimai mokiniams, Lietuva dar atsilieka. Jei nepatinka, gali važiuoti į kokią Gruziją ar kitą laukinių kraštą. :)

    • Nereikia lygint Lietuvos su Vakarų šalim. Ten pragyvenimo lygis visiškai kitoks. Ten jie gali leist sau ir naują mašiną nusipirkt, o čia vidutinis Lietuvis tik geldą už 5000lt ir drožti ją 5-6 metus.

    • Arba issilaikys teises 18 metu budamas, palauks iki 21 metu, uzmirs kaip vairuoti ir nusipirks 169kw bemva.
      Nesamone manau su tais 70kw, nes vistiek koki 120km/h greiti mieste pasiesi tiek su 70kw tiek su 142kw, tik keliom sekundem ilgiau.
      Pats pirma avarija padariau ne del to kad masina buvo galinga, o del to, kad karsto kraujo buvau ir norejau skaidyti. Po to turejau auto su 128kw, 77kw, o dabar turiu su 142kw, bet vazineju pensininko rezimu. Ta galia nebent ka nors aplenkti lengviau arba i zieda lengviau isvaziuoti.

  23. Prašau lai būna taip, kiekvienas turim nuomonę, galima būtų dar argumentuoti, bet manau atsiras kas sutinka ir su tavo ir su mano požiūriu. Saugaus kelio

  24. Tuose paciose vairavimo mokyklose golfai su 77kw MINIMUM. Man teko vazinet su 100 ar 103kw. Beje, kiek teko bendrauti su virtual-petrolheadais, tai jie tik nusijuoke is musu klevo lapu. “Nonsense, in my country you just get your license and have no silly restrictions on highway or something” Nezinau is kokios jis valstybes, taciau EU. Taip kad kazkas biskiuka nusisneka? ;)

  25. orginalai tu pats blogiau už boba vairuoji tai ko čia reki ?

  26. TYNGIU SKAITYT BET PASAKYSIU, TIKRAI JAUNIMAS DARO DAUG PAZEIDIMU, MANE JAU NERWINA NAHALISKUMAS POSUKIU NERODYMAS, RYKIAVIMAS PER ISTYSINE,MAN NE 50 TIA GALIU PASIGAVES ILAUSZT BET ESME TAI KULTUROJE :D

    • Statykis video registratorių ir stūkačink. Vien dėl tokio nusistatymo kai matai kad blogai daro, o tu tik viduje pasinervuoji ir važiuoji toliau. Praneši, gaus baudą. Apsiramins.

  27. Originalai, pas tave loginio mastymo kaip nebuta, tu pritari tiems 70Kw apribojimams, ir sakai kad tai mazintu avaringuma ar partrenktu zmoniu skaiciu, PATIKEK AS AR BET KURIS KITAS VAIRUOTOJAS SU 70Kw GALIU BE DIDESNIU PASTANGU KA NORS UZMUSTI. Taigi tie tavo jobani 70Kw kuriuos tu taip myli bus tiesiog neveiksmingi

  28. Sakot iki 21 metų? Gerai, Nevažinėsiu tuos kelis metus. Ir iškart pirksiu galingą. Kam man pirkinėt mašinas kelias? Antra bet kokia mašina žmogų užmušt gali. Ar Golfas 50kw ar tavo Bemwas 100kw. Antra ne visi gali leist turėti galingą mašiną. Jug neekonomiška, daug valgo.

  29. Jei neturit pinigų automobiliui ar net teisių laikymui, tai iš vis su troleibusu važinėti. Ne apie auto svajoti ir internete cypauti dėl ribojimų. Prabanga su automobiliu važinėti, logiška, kad varguolių šalyje daugumai dar ir troleibusas yra per brangus. :)

  30. audi a6 limuzinas :D eik pasigooglink kurios masinos yra limuzino klases, vargoli :D stumia ant jaunimo, kurie senas masinas vairuoja, kai pats 13 metu senumo be em we vairuoja. tik be pavido scenu, vargoli.

  31. Justai Miaklausskai, Aš pastebėjau jog tu gyveni savam pasauly nematydamas kas dedas aplinkui. Jei TU laikeis teises kur nebuvo ekstremalaus vairavimo kursų nereiškia, kad pas kitus irgi nebuvo. Jei pamatei vieną jaunuolį, kuris 21metų nužudė su automobiliu žmones nereiškia, kad ir kiti tokie.
    Esu 20metis jau greit 21.. Vairuoju 2007 škoda superb 120kw. Ką man padaryt, kad ji tiek jų turi? negi nebegalėsiu vairuot jos? :D

  32. Jei valdzios bebrai padarytu automobilio draudimo sistema kaip UK, puse lietuvos masinu stovetu garazuose ir vaikai vazinetu su silpnais kibirais arba viesuoju transportu

  33. Man 24 ant nosies, vairuoju 44kw galingumo 1.4 litro darbinio turio automobili. pasakysiu tik tiek jog jeigu vairuoji su galva ant peciu uztenka ir tokio automobilio, nes man svarbiausias dalykas kuro sanaudos, o ne pasipuikavimas pries kazka, mat del dirbamu keletos darbu man tenka i menesi nuvaziuoti tukstancius kilometru vien po savo miesta ir apylinkes. jeigu imti automobili tam kad paskui lauzyti galva kaip islaikyti ji, kaip is tevu pasiprasyti pibigu, kad uzpiltu kuro, vaziuoti “mergelikiu” pasikabinti prie “maxes”.
    nesvarbu kad masina pasiemiau vos ne lizingu, dar pasiemiau paskola kad susimoket draudima, mamos paprasau kad uzpiltu kuro, tevo – kad duotu pinigu pasikeist sudroztas padangas ar uzdrozta varikli susiremontuot?
    jeigu esi toks zmogus ar kazkaip panasus kaip aprasiau virsuje tau dar negalima tureti automobilio apskritai, nes ka gauni ne savo rankom uzdirbes, visai nevertini o paskui ir dauzai pesciuosius..

  34. man esmeniskai cia biski nusisnekejai. jauni vairuotojai nemoka vairuot, kai kurie dar neturedami teises geriau moka vairuot negu kas turi jau virs 10m. Be to tas apribojimas nieko nepades ir su kibiru kuris gal tik turi 50kw gali paskraidyt, su juo irgi pasieksi dideli greiti. Tik va pritariu, kad reikia geriau ismokinti vairuot.

  35. 4 dieną video įkeltas, 7 dieną sulaikytas už avariją…

    Dar VW Golf žymiai per galingi. Padidinti B metus nuo 21, ir rami galva. Nereiks žaisti ar ginčytis, kiek tų kW palikti vaikams. Pvz.: ginklus nuo 24 metų parduoda, į striptizo klubus nuo 21 įleidžia, niekas neverkia. Nusiramins greit ir dėl tų automobilių. :)

    • Kieciasia ,kad vos isbezdejo tuos 220 … Net Mano mitsukakis (55kw) didesne trauka iki 180km turi ,nei sitas glofas su traktoriaus matoru .

      P.S. zalios saleros rodykle tuoj miegot eis :D

  36. orginalai ikelsiu video kur su savo 330i 260 lekiu galesi verkti :D esu per vln 160 praskrides

    • Įkelk, bet turi pats matytis ir numeriai, nes kitaip nepatikėsiu. :)

      • uzdengsiu raides o paliksiu tik skaicius 666 ir nufilmuota lietuvose gatvese , o pilnus numerius rodyti kvaila iskart mentai prisitatytu :D sita video pazek kol sutvarkysiu ir apsiverk :D http://youtu.be/AdwveCqmVog?t=1m14s

        • Aš nuoširdžiai tikiuosi, kad tu trolini.

          • Ne , bandau orginaliui irodyti kad nieko jis is savo kompleksuotos asmenybes apribojimu nepasieks visi atras budu ir t.t ir tik dar labiau lakstys nes tada rizikuosi but sustabdomas mentu del galingesnes masinos teises atemimas ir t.t ? tai kam tada isvis stot jai gali rizikuoti begti ? orginalas neturi nei draugu nei ko paziuri koki video kai laksto ir galvoja o kaip jiem zjb o as sedziu vienas ir tik apie pc ploksciu naujienas rasau reik apvaryti juos…

        • Netikiu, nesimato pačio ir numerių. Perfilmuok normaliai.

        • Nuosirdziai tikiuosi kad del tokiu kaip tu, su tokiu medinui mastymu, isleis ir ystatyma leidzianty be apribojimu naudotis saunomaisiais ginklais pries nestojancius…
          Ysidarbinciau policijoje puse etato FOR FREE

  37. Pilnai sutinku del mokymu trukmes. 30h juokingai mazai yra. Del kw apribojimo, tai nzn. Manau, kad nieko nepakeistu tas, kadangi ir su maza masina galima lakstyt. Cia jau kaip ir minejai, nuo kulturos labiau viskas priklauso.

  38. Draugelis su M-raide, be teisiu SAAB 2.3T AERO mindavo 260 autostradoj, nieko ispudingo. Esme, kad nereikia durniuoti mieste, gyvenvietese, kur rimtai nezinosi kada kur kas islys ir t.t. Autostradose irgi panasiai, daznai uzkisa, reikia mastyti, kada galima uzmint tapke.

    • mldc 2.3T benzas jo ? mieste irgi galima jai geras kelias ir ner pereju as pvz visalaika isigazuoju nuo sviesaforo 130 – 140 ~ ir jau matau kad situacija gali buti kokia staigi iskart nuimu gaza ir laikau koja ant stabdzio

      • tavo auto nr GFJ 313 lol

      • Tai tu reiskia visiskas debilas esi arba pasakas seki, nes tu mieste lekdamas, kur perejos ir sviesaforai kas 200 metru ir maziau, tu tokiu greiciu eidamas nespetum sureguot, o jei ir spetum, vistiek nuknistum ka nors :)

  39. Man tai klausimas ,o pacio kokia pirma masina buvo? opel corsa?

  40. Šiaip aš nusipirkau pirmą motociklą Yamaha XJ6 57kW, tik po to kitais metais BMW3 100kW blogam orui įsigijau. Abu ne vaikams. :)

    Vairuoti mokiausi su Golf, Polo, egzą Opel astra laikiau, po to važinėjau Mazda 3 daugiausiai. Manau, dar per galingi tokie automobiliai yra šiandieniniams pypliams. Padarytų B kategoriją nuo 21 metų, būtų ramu. Liktų mopedai ir B1.

  41. kai kam reikia galvos operacija padaryti :)

  42. Realiai , tai tu 70kw per akis . Is dalies sutinku su tokiu aprobojimu “lapams” . Pats su lapu vazinejau 55kw , ir man tos galios pilnai uzteko . Bet jeigu jie mano ,kad tai sumazins avariju skaiciu klysta . Gi tas bmw 120 padare avarija . 55kw mitsukakis ta 120 per 11s pasigauna .
    Nuo durnos galvos vaistu nera . Tik nervuoja ,kad del keliu debilu turi kenteti ir patys drausmingiausi vairuotojai . Nes pagal sita istatyma iseitu ,taip kad “lapas” jau negali isgerusio tevo vezti namo su jo vienaturiu …

  43. x666 išvis marozas atsilupes eik išgerk vandens linkiu greičiau pirmų lengvų stulpų.

    Tačiau įstatymas būtų pakankamai kvailas ekonomiškai nepagrystas. Teisės nuo 21 pankankamas amžius taip pat. Bet be esminės kultūros varguoliškos popieriais karo nelaimėsi… deja…deja.

  44. varguolis nepavidek

  45. intelekto nesuzalotas :D krites is masinos ir vilktas puskilometry ir dabar smegenys lygios kaip olimpinis ledas

  46. ka tokiam pasakytumet kuris taip laksto ? :d

    http://youtu.be/j0NofoLw65k?t=53s

    • Tau yra daugiau ,nei 10 metu ? Ta pagani valde profesionalas , paganio testuotojas . O ne tusciagalvis zioplys su zaliu lapu ant siknos .

  47. bet vistiek miesto gatvese 200+

  48. x666 visa esmė, kad po tavo ratais gali atsidurti mano vaikas ar bet kurio kitas sūnus, dukra ir t.t, kuom tu tuomet didžiuosiesi, kaip paskutiniai Lietuvos kelių GAIDELIAI, paklausk jų koks ten jausmas kai žmonės skrenda nuo tavo kapoto, gali ir tavo savi taip pat skristi…..

  49. Va, todėl ir reikia padaryti nuo 21 metų, nes prisiperka vaikai automobilių, po to nežino, ką veikti per vasaros atostogas…
    “Mieste vasarojantis jaunimas nuobodulį žudo kaip išmano.

    Vilniaus policijos pareigūnai sulaukė neįprasto paauglės skambučio. Mergina pranešė, kad susižalojo vairuodama automobilį.

    Atvykę patruliai Kadriškių gatvėje rado, pirminiais duomenimis, nesunkiai susižalojusią 14-metę N. Pareigūnams ji paaiškino, kad padarė avariją automobiliu „Alfa Romeo 146“, kurio nesuvaldė sėdėdama kažkokiam nepažįstamam vaikinui ant kelių.”

  50. Kas iš tų ilgesnių kursų jei vistiek mažiau nei ant 50km/h mieste trintūsi . Moto teises išsilaikiau beveik vienodai su broliu (15min anksčiau bet aš metais jaunesnis) klausimas : kuris geriau vairuoja ? . Ir kai laikiaus moto teises buvo toks bachūras ~21-22m iš pirmo karto neišlaikė(per lėtai važiavo ~30km/h vilkosi) kai tuo tarpu aš be vargo išlaikiau . Tai kame teisybė kai aš iš pirmo karto nepriekaištingai išlaikes egzaminą turiu važinėti geriausiu atveju su 125cc motopirda kai jis išsilaikes iš nežinia kurio karto galės sėsti prie 600cc+ moto ?

  51. Paskaičiau diskusijų ir nusprendžiau pasiklausinėti kaip su teisėm čia, Švedijoje.
    – Paprastai žmonės atlieka 10 vairavimo pamokų (kaip pas mus, nors čia to nereikalauja)
    – Yra privaloma “tvarkingo vairavimo” teorinė pamoka
    – Yra privaloma vairavimo pamoka esant sudėtingoms sąlygoms (užpila vandens ant kelio, liepia tau padriftint ir paaiškina, kaip atgaut kontrolę)
    – Teorinis egzaminas (kaip ir pas mus)
    – Parktinis egzaminas (iškart mieste, jie neturi egazmino aikštelėj)

    Kai gauni teises, tau taikomos visos taisyklės kaip ir paprastam vairuotojui, t.y. nėra jokių apribojimų, klevo lapų, greičio apribojimų ir visų kitų nesąmonių. Tau tiesiog taikomos didesnės baudos, didesnė tikimybė prarasti teises nusižengimo atveju, kurias atgauni, perlaikęs praktinį egzaminą.

    Tad išvados labai paprastos. Problema ne sistemoje, problema “visuose musyse”, lietuviuose. Nemanau, kad net jei ir pakelsi apribojimus, statistika auto įvykių pakis. Reikia spręst esminę problemą: kaip iš mūsų, debilų, padaryt žmones, kurie turi mąstančią galvą.

  52. nenu wapsie ahuet metus laiko mokyntis jus ka durni wapsie ? davai aik pats mokyntis pernaujo paziesiu, gudruolis atsirado, vien kad maziau idiotu butu wiskas priklauso nuo psihikos arba draugu burije wisad norint pasirodyt.

    bet man gerai kaip yra as neturiu kam pasirodit ir del puse lietuvos idijotu man vienam mokyntis kursus 1 metus nenu zjbl hebra stobal darykit isvadas arba pamirskit apie sita nauja taisykle lietuvos , manau tikrai yra geru zmoniu kurie nedaro nesamone ir kenteti del kazkokiu idiotu tikrai nesamone yra, zinoma as ir waziaves beteisiu kiek kartu bet as zalos niekam nepadarau tik mokescius susimoku baudas ir as nesuku galvos, o teises galite padaryti nuo 20m b kategorijos ,bet tai nepades ir nes wisokiu kaip sakiau idiotu yra beleka duosi betka uzmus ir patis liks gyvi uzknisa mane tokie didviriai, gal su klaidom rasau nes pasmane niera tokio dalyko kaip lietuviska klavetura ar pns svarbu aina suprasti ka turiu omeni rimti zmones supras tikrai o tie kurie tik siulo tai jie visa gyvenima tik siulis nieko nepagalvoja

  53. Nesamonė. Protingas žmogus užčipuos kW. O dokumentuose nerašys kad čipuota..

  54. cia labiau seniem zmonem reiktu apriboti gale, nes jai paziuretum i statistikas, seni zmones sudauzo masinas zymiai dazniau.
    + kokia prasme riboti ta gale, kai gali tiek pat zalos padaryti su 70 kw, kiek ir su 200… masina vistiek sunki, isigreitinti gali vistiek.
    Kad ir kas parase sita straipsi, yra vapse debilas.

Atsakyti į Žygimantas komentarą

Komentavimo teisė topzone yra privilegija. Perskaityk komentarų taisykles.

XHTML: Leidžiami tag'ai: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>