Audi e-tron – elektrinis Audi visureigis Lietuvoje

Audi e tron   elektrinis Audi visureigis Lietuvoje

Sako, lietuviai myli elektromobilius, net pusė pavogtų automobilių Norvegijoje yra elektriniai. Tai šiandien bandžiau 100k eurų Audi e-tron – pirmą elektrinį Audi visureigį. Galit pavydėt, nes pagal statistiką vidutiniam lietuviui nuosavas elektrinis transportas šviečiasi nebent tik kaip 300 eurų Xiaomi paspirktukas. 

Audi e tron   elektrinis Audi visureigis Lietuvoje

Tikrai, jei Novergijoje jau šiais metais elektrinių automobilių skaičius pralenks visus likusius, o iki 2025 įprasti vidaus degimo varikliu varomi modeliai gali būti net uždrausti. Tai Lietuvoje elektromobilių skaičius yra juokingas, tik <1%, ir to didžiausią dalį tame procente sudaro elektromobilių dalinimosi startapai. Nors Vilnius apsimeta, kad skatina elektromobilių naudojimą su eismo juostomis ir nemokamu parkavimu. Apklausos rodo, kad didžiausias kriterijus perkant elektromobilį realybėje yra jo kaina, ir būtent dėl to kai kurios šalyse elektromobiliai jau beveik lenkia įprastus, nes jie tiesiog žymiai pigesni po visų lengvatų už analogišką dyzelinį modelį.. o lietuviui tik pasvajoti apie apie pigiausią Audi eTron už pilną kainą, kuri tik prasideda nuo 70k eurų.

Audi e tron   elektrinis Audi visureigis Lietuvoje

Nors jau važinėjau dauguma populiariausių elektromobilių modelių, Audi e-Tron mane vis tiek nustebino. Kol Tesla, BMW varžosi futuristiniais dizainas, Audi lieka praktiški, ir neišradinėja dviračio, paima savo visureigį ir tiesiog išleidžia elektrinį jo modelį. Jokių išsiskiriančių spalvų, ypatingų dizainų. Iš tikro, atsisėdęs dar turi pasitikrinti, ar Audi nepokštauja ir tiesiog pakišo dyzeline Q5.. bet ant ant panelės parašyta eTron, ir variklio garsas primena labiau Xiaomi paspirtuką nei mano žalią E46 dyzelį.

Audi e tron   elektrinis Audi visureigis Lietuvoje

Kas gali patikti daugumai žmonių, ypač kai žinom jau iš kompų pasaulio, kad niekas nemėgsta naujovių ir ypač mokytis daryti kažką kitaip. O prisiminus kelionę Kanadoje su Tesla Model X, tai visos problemos ir buvo dėl kvailų durų, pastoviai neatsidaro, neužsidaro iš pirmo karto, neveikia autopilotas dėl GPS arba ryšio problemų, kvailas salono valdymas touchscreen ekrane.. Problemos, problemos, problemos. O Audi paėmė įprastą Q5, ir viskas veikia, tiek medžiagos, tiek surinkimo kokybė nelyginama su ‘Tesla beta automobilio versija’. Audi net gyrėsi, kad eTron yra pirmas automobilis su kameromis vietoje veidrodėlių, bet realybėje visus modelius atvežė be jokių nesąmonių t.y. paprasti veidrodėliai ant visų pristatytų modelių. Taip pat mažos smulkmenos, nežinau, kodėl tik Audi sugeba elektromobilyje padaryti prietaisų skydelį, kur gali turėti klasikines rodykles, gali užsidėti žemėlapį. Ir nereikia jokių 30 colių ekranų vietoje centrinės konsolės.

Audi e tron   elektrinis Audi visureigis Lietuvoje

Aišku, viskas turi dvi puses. Audi eTron yra didžiulis visureigis su stebinančiai mažu salonu, visai kaip įprasti dyzeliniai modeliai.  Salone yra įprasta centrinė konsolė, kuri elektriniame modelyje neatlieka jokios paskirties, tik remiasi trečiam žmogui į kojas gale. Įprastos odinės sėdynės užima fantastiškai daug vietos su įprastai elektromobiliuose naudojamomis super plonais modernių medžiagų variantais.

Už tai elektrinis varikliai nei kiek nepasikeitė. Audi eTron atrodo didelis visureigis, bet vairuojasi lyg mažas kartingas. Stebina ne tik elektrinių variklių galia tokį visureigį iki šimto kilometrų išjundinti per mažiau nei 6 sekundes, bet žemas svorio centras daro stebuklus. Pirmas visureigis, kurį vairuoti yra smagu. Prie vairo jautiesi lyg žaidime, kuriame nustatymuose fiziką perjungei į arkados režimą. Automobilis tiesiog važiuoja pagal tavo komandas, nepriklausomai nuo greičio skaičių prietaisų skyde.

Vienintelė problema lieka net +100k eurų bandomo Audi eTron modelio kaina, kuris dar nėra brangiausias variantas, nes neturi nei kamerų veidrodėlių, nei panoraminio stogo… Čia kai kurie elektrinio transporto entuziastai siūlo lietuviams žiūrėti ne į Ameriką ar Norvegiją, o Kinus.. Taip, pastarieji pradėjo nuo paspirtukų, scooterių ir dabar jau gamina kelių tūkstančių eurų elektromobiliukus. Visai kaip Vilniaus gatvės jau užpildytos Xiaomi paspirtukais po 300 eur, o aš jau ruošiu apžvalgą apie naują 400 eur elektrinį dviratį šiai vasarai, ir dar po metų, beveik garantuotas, kad turėsime ir kiniškus elektro mopedus / motociklus.

3 Komentarai

  1. Audi niekada nepasižymėjo patvariom važiuoklėm. Ir iš esmės visuose modeliuose. Įdomu kaip pas šitą 2,5t monstrą su važiuokle.

  2. Nelabai sutikčiau su jumis Sauliau. Audi, kaip tik gamina gerus ir tvirtus automobilius

  3. Ankstesnių Audi važiuoklės buvo patvarios, o dabar gerai kol garantija galioja, poto tik kišk pinigus, kiek teko turėti Audi, visų jų patvarumas baigėsi iki 2005m gamybos.Nepatinka man ta daugiasvirtė pakaba.komfortiška bet labai silpna, dėl to perėjau prie Toyota.komforto mažiau,bet nereikia pakabos kas 4men tvarkyti

Palik komentarą

Komentavimo teisė topzone yra privilegija. Perskaityk komentarų taisykles.

XHTML: Leidžiami tag'ai: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>