BMW 3 (E46) testas – lietuvio svajonių automobilis?

BMW 3 (E46) testas   lietuvio svajonių automobilis?

BMW – geidžiamiausias automobilis Lietuvoje! Ne aš sugalvojau, statistika teigia, kad kas antras lietuvis fantazuoja ne apie Porsch’us, Ferrar’ius, o svajonių BNV! Puiki proga papasakoti apie savąjį BMW 3 (e46).

BMW 3 (E46) testas   lietuvio svajonių automobilis?

Šiaip aš važinėju motociklu, nes man sostinėje su juo žymiai patogiau ir lengviau. Automobilį sugalvojau nusipirkti tik blogam orui ir vasaros išvykoms prie ežero. Rinkausi paprastą ir nebrangų max iki 25 tūkstančių litų, bet tokį jau ne visai prastą, kad sugadintų nuotaiką visai dieną vien ryte kieme pamačius. Labiausiai patiko BMW Z3. Taip, tas pats iš James Bond filmo. Tik problema, kad ne su mano ūgiu į tokį roadster’į buvo tilpti. Tada išbandžiau truputį didesnį trečios serijos BNV sedaną ir Coupe. Toliau net nereikėjo dairytis.

BMW 3 (E46) testas   lietuvio svajonių automobilis? BMW 3 (E46) testas   lietuvio svajonių automobilis?

Manau, pirkėjams labiausiai patinka automobilio dizainas. Net šiandien, po dešimties metų, BMW 3 (E46) atrodo labai moderniai. Klasikinės, pakankamai konservatyvios automobilio linijos patinka plačiam pirkėjų ratui, tuo pat metu, palieka galios, sportiškumo įspūdį.

BMW 3 (E46) testas   lietuvio svajonių automobilis?

Ypač patogias, visaip reguliuojamas sėdynes idealiai prisitaiko kiekvienas nuo smulkutės blondinės iki poros metrų vyro. Reguliuojasi viskas: atstumas iki vairo, aukštis, pasvirimas, atlošo kampas, net kojų atramos ilgis. Salone sutiksime tokį patį paprastumą, klasikinį dizainą, kuris tuo pat metu visus sužavi savo išbaigtumu. BMW dizaineriai nepraleidžia net tokių smulkmenų kaip durų atidarymo pypsiuko garsas, kuris negali būti įkyrus net į automobilį sėdant tūkstantąjį kartą, ar mygtukas, kuris turi būti idealaus kietumo ir suteikti aiškų nuspaudimo atoveiksmį.

BMW 3 (E46) testas   lietuvio svajonių automobilis?

Jei gamintojas tokį dėmesį skyrė durų atidarymui ar radijos mygtukams, tai įsivaizduokit, kokio lygio turėtų būti automobilio pagrindinės funkcijos, tiesiogiai susijusios su vairavimo malonumu? Top Gear nesismulkina: E46 – the best handligh car, kiti apžvalgininkai jau kalba apie E46 kaip geriausią paskutinįjį tikrą automobilį prieš dabartinę elektroninę “Playstation žaidimų erą”. Aš vairavau labiau paprastus automobilius, tai pvz.: Mazda 3 prie greitesnio posūkio atrodo greičiau apvirs nei pasisuks, o Audi A6 vairas labiau primena žaidimą su Kinect makaluojant rankas tuščiame ore be jokio atoveiksmio. Štai BMW 3 E46 lyg sukurtas lėkti vingiuotu užmiesčio keliuku, vairas leidžia pajusti visiškai viską, ką veikia automobilis, jį preciziškai įsukti į posūkį norimu kampu, ir ne tik padangos necypia, automobilis nevirsta, net neįtartum, kad posūkį ką tik pravažiavai 90km/h greičiu, jei jo nerodytų prietaisų skydelis. BMW E46 vairavimo tikslumas ir atoveiksmis arčiausiai primena motociklą, nes jį tikrai jauti, kad pats vairuoji, o ne vairu nurodai tik krypti kaip su dauguma įprastų automobilių.

BMW 3 (E46) testas   lietuvio svajonių automobilis?

Mėgstantiems vairuoti, mokytis vairuoti BMW 3 (E46) yra idealus pasirinkimas. Štai norintiems tiesiog paprastai nuvažiuoti iš taško A į B, toks automobilis visiškai netinka. Kaip norintiems tiesiog turėti nuotraukas, reikia pirkti automatines muilines, ne profesionalius DSLR su kiekvienu rankiniu nustatymu. Taip BMW 3 visą laiką reikalauja vairuotojo dėmesio, prie vairo nepamiegosi, nes reikia vairuoti, neužtenka tik nurodyti kryptį ir greitį. Sėdynėje nepagulėsi, nes važiuoklė yra kieta, leis pajausti visus kelio nelygumus. Automobilis standartiškai yra labai žemas, todėl puikiai įveikia posūkius, bet netinka ne tik kaimo keliams, o net sostinėje su tokiu BMW gali kilti problemų parduotuvės aikštelėje, dėl aukštesnio parkavimo vietos bortelio ar statesnio išvažiavimo iš parduotuvės. Net nekalbu apie mažiau prižiūrimus miesto pakraščių kelius, kuriais dažnai tiesiog neįmanoma tokiu automobiliu pravažiuoti. Panaši problemėlė kyla žiemą, kai tik truputį daugiau prisnigus, negalėsi važiuoti nenuvalytu keliu, nes priekinis bamperis, deja, neveikia kaip sniego valytuvas.

BMW 3 (E46) testas   lietuvio svajonių automobilis?

Tiek mano pastebėjimų per dvi žiemas, o toliau visokios legendos ir kliedesiai. Nevažiuoja BMW žiemą? Visiška nesąmonė ir nemokšų arba varguolių pasakos. Vieniems net tarp kojų kai kas maišo, ką ten važinėti, vaikščioti normaliai ant sniego. Kiti fantazuoja, kad automobilis kaltas, jog tie padangų neturi už ką nusipirkti, važinėja “dar geras” radę šiukšlyne. Kai žieminiams R15 ratams užtenka vos 1600lt Bridgestone Noranza 2 EVO, kurios puikiai ne tik mano vieno naudojamos per visą žiemą važinėjant su BMW. Staiga nelieka jokių išgalvotų “RWD žiemos problemų”. Grįžkime prie automobilio, BMW sukibimo ir stabilumo kontrolė eilinį kartą nušluoja visus konkurentus. Įveikia ledo kalnus, prie kurių kaimynai palieka savo visureigius. Įsibėgėjęs leki į kalną, kyli ir vis lėtėji, kol pradedi slysti atbulas, bet perjungi pirmą bėgį, ir su sukibimo kontrole ratai pradeda suktis, o automobilis magiškai po truputį ima judėti į viršų. Lygiai tas pats su stabilumo kontrole, kuri niekada nevaržo vairavimo ir nesikiša per anksti, bet tik pradeda galiniai ratai praslysti, active arba dynamic stability control akimirksniu galo slydimą ištaiso. ABS galima tik spėti, kad automobilis turi, nes  stabdant jis niekada neslysta.

BMW ypatingai brangūs? Logiška, kad svajonių automobilis turėtų būti bent kelis kart brangesnis už eilinę kelių baidyklę. Kaip dėvėtas iPhone yra brangesnis už eilinį naują 4 colių Galaxy, nes kainas nustato pirkėjai, kurie juk retai svajoja apie plastmasės gabalą ar kibirą su ratais. Iš kitos pusės, galingi ir geri BMW 3 Coupe kainuoja brangiau, o tokie 2-3 litrų sedanai ir universalai parduodami vos už pusę Coupe kainos. Lygiai kaip savo 320d sedaną įsigijau, nes sugundė žymiai mažesnė kaina, neradus patinkančio 330D Coupe. Manau, didžiausią kainos skirtumą sudaro tiesiog patikimas ir prestižas, žmonės tokius automobilius perka savo malonumui. Po to Coupe standartiškai gaminami iš kart geresnės komplektacijos pvz.: nulenkiamos galinės sėdynės, papildomos apdailos smulkmenos yra net pačiam paprasčiausiame 320D Coupe modelyje.

BMW 3 (E46) testas   lietuvio svajonių automobilis?

Jei ratai su padangom buvo brangiausia mano keista automobilio dalis, tai tas geriausiai atspindi BMW 3 (E46) eksploatacijos išlaidas – juokas. Gedimai – vėl kažkokios fantazijos, nebent žmonės “dibilas aš sugadinau” skaičiuoja prie gedimų. Per metus net tepalo lašelis dyzeliniame BMW variklyje nedingsta. Automobilyje radau originalų BMW akumuliatorių, kurio nereikėjo keisti nuo pačio automobilio pagaminimo, dar puikiai veikė net prie -15C laipsnių. -25’C dieną nusipirkau Bosch naują vos už 300Lt. Lietuvoje kalnai naudotų BMW dalių, vasariniai originalūs idealios būklės ratlankiai – 600Lt! Vasarinių padangų man nereikia ypatingų, Goodyear vos – 600Lt. Važiuoklės: svirčių, traukių, vorių, amortizatorių apsaugų keitimas – 1400Lt. Truputį brangiau gali kainuoti nebent elektronikos problemų radimas, surasti neišsijungiančio posūkio problemą, pakeisti posūkio rankenėlę Kemi užprašė – 400Lt. Pačiam nusipirkti, pakeisti sutrūkusią guminę turbo šlangą – 50Lt. Vos už kelis šimtus litų gali pasikeisti salono sėdynes, bi-xenon lempas ar M-pack dizaino bamperius, apdailos detales… Svajonių automobilis, nes kiekvienai daliai rasi ne tik aftermarket krūvas alternatyvų, bet dar ir naudotų visą galybę.

Gal patikėsiu, kad kuro siurblį galima sugadinti važinėjant iki sustojimo, kol baigiasi kuras. Kokį turbo, filtrų nekeičiant. Variklį susprogdinti, nes važinėjo be aušinimo skysčio ar neveikiančiu ventiliatoriumi. Sako, durnius ir bažnyčioje muša. Taip su gedimais ar brangia eksploatacija  Patikėčiau, kad vaikams mokykloje gal ir per brangus, bet ne brangus automobilio išlaikymas. Net draudimas, brangesnis už kokią 70kW Mazda 3, bet tik 200Lt brangesnis, kas galutinėje sumoje iš vis neturi jokios įtakos.

BMW 3 (E46) sėkmės paslaptis – dizainas, vairavimo malonumas ir dėmesys detalėms, kokybei. Žmonės mielai moka po 30k Lt už dešimties metų senumo 3 litrų trečios serijos Coupe. Panašu, kad greit kainos tik kils, nes tai yra paskutinis BMW 3 su hidrauliniu vairo stiprintuvu, mechanine greičių dėžę. Žodžiu, su visais analoginiais malonumais ir dar atrodantis jaunai. Štai paprasčiausius 2 litrų dyzelinių sedanų ir universalų kainos šiandien prasideda nuo 10 tūkst. litų, o benzininius modelius jau kartais įperka net vaikai.

BMW 3 (E46) testas   lietuvio svajonių automobilis?

Nusipirkęs E46 galvojau, kad po poros metų upgrad’insiu į E92, nes tas turi dar daugiau įvairių elektronikos stebuklų. Pavažinėjęs su E46, pakeičiau nuomonę. Panašiau, kad ir sekantis automobilis bus vėl E46, tik jau su visais privalumais. :)

75 Komentarai

  1. Puikus automobilis pats turiu e46 328i ir e39 530d, vairavimo malonumą tikrai suteikiantis. Justai, o kodėl neiškojai 5-tuko, manau aukštam patogesnis būtų.

  2. zjbs apzvalga, tik kazkaip keistai sneki :D o abs tj tikrai awesome, daug geriau negu audi ar panasiose masinose tu paciu metu

  3. ar tik ne 70km/h greiciu iveikei ta posuki? :D

  4. Bandžiau E39, vairuotojui vietos daugiau nėra, o didelis automobilis man nereikalingas. Aš jame nieko nevežioju, max dviese važinėju, dėl ko Coupe man geriausias variantas, bet neradau tuo metu, sedanas sugundė pigumu, nusipirkau. Dar sako, kad iš vis E39 blogiausias BMW.

    • taip sako sako visi, tik paziurek kiek gatvej tu e39

    • Nemanau, kad E39 butu kazkuom aiskiai blogesnis uz E46 is technines puses. Faktiskai puse, jei ne daugiau, motoru E46 ir E39 eina tie patys. Pakaba berods kazkiek ir panasi. Meistrai sako, kad toks kaip E39 530d is viso neuzmasama masina, isemus sklendes, ne vienas mate atvaryta su 700-900k ridom ir dar gyvus.

  5. Perskaitęs apžvalgą susidariau nuomonę, kad neverta pirkti bmw, mat jis nelabai yra skirtas mūsų keliams ir kieta važiuoklė. O kas gali būti blogiau už kietą važiuoklę? Jei norėčiau automobilio su kieta važiuokle tai galėčiau pirkti kad ir kokį žigulį. Jei jau automobilis komfortiškas tai jis turėtų bent jau minkštai važiuoti. O dalių kainos, kas čia tau pigaus? Gal nežinai kas yra pigu. O dėl pravažumo tai neskieks, dar dabar atsimenu kai pažystamas iki darbo nenusigavo pavasarį su e39 mat buvo daug purvyno, o aš puikiausiai pravažiavau.

    • Ne tai čia 1400LT už pakabos remontą tai jam kaip 10LT, čia pigiai skaitosi, nors galėjo pats pasidaryt tai ir būtų išleidęs tikrai mažiau negu puse tokios sumos.

    • BMW naujas akumuliatorius – 1400Lt, ratlankiai – 7000Lt. Dabar aftermarket alternatyvos 3-5 kart pigesnės, o naudotos dalys iš vis – 10 kart pigesnės. Svarbiausiai, didžiulė rinka E46 aftermarket ir naudotų dalių Lietuvoje. Dėl ko viskas taip pigu, kad padangos praktiškai brangiausia automobilio dalis.

      Jei vaikai nori už 10Lt važinėti, tai pirma kuro litras 4,6Lt kainuoja.

    • Nezinau, siaip skarbonke tas E46: nei vietos, nei comforto vaziuojant. Komplektacijos pavargusios, pastoviai ten veliure voliotis nematau prasmes, kai uz tokia kaina gali geresniu variantu pasiimt. MB C klase, E klases, E39 jau kazkas padoresnio, net E38 galima rasti gyva. Volvo S60/S80, SAAB 9-5… Tikrai Lietuvos keliams labiau tinkami ir teiks zymiai didesni malonuma vairuojant.
      Ok, ok tikrai BMW ant kelio laikosi puikiai, valdymas super. Bet man idomu kiek jus cia zadat daug “sportuoti” po miestus, kad prireiktu to pagerinto valdomumo, kai max greitis 50km/h (Tuo labiau kai ir pats Originalas yra pries greicio virsyjima) Su dviraciu as iki tiek isibegeju…

  6. “BMW – geidžiamiausias automobilis Lietuvoje!”
    O aš galvojau, kad BMW yra automobilio markė..

  7. Ai tiesa ir BMW tikrai nėra pati geidžiamiausio markė, kadangi Lietuvoje daugiausiai yra bmw ir vw, o bmw lygiuojasi kažkur panašiai su opel. Bmw lietuvoje yra tiesiok labai daug linksniuojamas pavadinimas, kadangi visi pacanukai durni juos perka, o tada laba dažnai koks medis ar kitas vairuotojas pasimaišo.

  8. Taip, svajoja apie BMW, bet važinėja su VW, tai bent komentaruose pavidolei išlieja pyktį. :)

    “Lietuviai pirmenybę teiktų BMW markės automobiliams (42 proc.). Kiti automobiliai, kuriuos rinktųsi lietuviai, yra „Audi“, „Mercedes-Benz“ (po 35 proc.), toliau rikiuojasi „Lexus“ (23 proc.) ir „Porsche“ (22 proc.). Dažniausiai Lietuvos keliuose sutinkami „Volkswagen“ markės automobiliai – tik dešimtoje vietoje. Juos rinktųsi 11 proc. apklaustųjų.”

  9. Geriausia mašina Lietuvos sąlygoms yra VW passat variant 1.9 98-02 metu ir taškas. Visi kiti trolina arba meluoja sau ir kitiems. Neigti tai, tai tas patas kaip neigti, kad geriausi telefonai yra nokia 3310 ir lumia 920.

    • Sory bet turejau toki ale tautoveži, viskas buvo ok, bet važiuokles kainos tai tikrai ne lietuvos keliams.. galima sakyt kad kas metus i važiuokle apie 1k lt sukišdavau.

      • Du metai i vaziuokle investuota 1500 tik ka nusipirkus automobili ir dar niekas nebilda, vazineju kasdiena. Jei zvyrkeliais nevazineji ir duobiu neskaiciuoji vazkiuokle laiko labai neblogai sakyciau. Aisku nereikia deti kinisku sakiu ir salenbloku, tokie pora menesiu laiko :)

    • Eik jau tu smaikstuoli, tik nepradek cia dabar ant nokios stumt

  10. Tikrai taip VW passat b5 1.9 TDI be konkurencijos, sitie bmw 320D, prasti varikliai ir siaip barskutis, jau atgyvene savo laika, pilna pacuku prisipirke medzius varto ir zmones nekaltus dauzo, juk cia “BMW”, reik pasisustrinti, tik kad juos is sono ziuri, ne taip kaip jie mana esas issivaizduoja :)

  11. vw passat b5 tikrai nėra labai geras variantas, bet kad geriau nei e46 tai faktas

  12. Važinėja su 15 metų auto ir aiškina, kaip jis geidžiamiausias Lietuvoje :D ir apskritai, kodėl būtent e46 geidžiamiausias, nors aš, asmeniškai jei jau BMW tai nebent kokį X5

  13. siais laikais bmw labiau grazus nuzudymo irankis nei masina :D

  14. “Rinkausi paprastą ir nebrangų max iki 25 tūkstančių litų” nu tikrai pigus, man atrodo kad kas antras lietuvis i menesi uzdirba tokia suma , kad galetu kibirena nusipirkt, o detaliu piguma… sedi prie kompo tai ir sedek, o ne i masinu skilti nerkis nieko nezinodamas, koki automobiliai yra pigus… nebent tevukai gal duoda tau tokias sumas i menesi tai tada jo, komentuot mano posto nereikia.

  15. Iš komentarų skaičiaus, matosi, kad tikrai svajonių automobilis. Iš pavidolių komentarų, kad tikrai kas antras apie BMW svajoja, nes neįperka.

    • Kuom tas tavo BNV geresnis už kitus gamintojus – NIEKUO. Kiti vokiečių gamintojai sugeba padaryti geresnius, kokybiškesnius, ir patogesnius automobilius, negu kažkokius tai kibirus, su 100+ kw, ir po to vartosi grioviais ar žmones žudo. Pripažink esi siauro mąstymo žmogus, nes pagal tave, kiti auto šūdas, tik tavo geriausias, nes nu Baleika mėšlui Vežti geriau negu bulviavežis VW, ir negali sakyti, jog kas antras svajoja apie tokius viedrus, nes nieko ten iš jų gero nėra. Pravažumas = 0, jeigu atvažiuotų bmw žiemos metu, ten kur gyvenu, tai į kalną neužvažiuotų, ir galiausiai reikėtų palikt pakalnėj, kai kiti užvažiuotų be didesnio vargo. Atsimerk, ir išlysk iš savo dėžutės kurioje tu gyveni, bei pamatyk, jog pasauly yra daug žmonių kuriems patinka skirtingi dalykai, taip pat ir skirtingos mašinos, jeigu žmogus įperka jam patinkantį auto – reiškias turi pinigų ir važiuot, ir nereikia skiest – ne bmw tai varguolis. Kaip tik galima pasakyt atvirkščiai, kiek bepažiūrėsi kas su bmw tai proto varguolis. Yra išimčių, bet jų mažuma.
      Be to, kai paturėsi 3 skirtingas auto pakaitom, t.y. nusiperki, kelis metus pavažinėji – parduodi, ir taip su keliom auto, tada galėsi lyginti kas šūdas kas ne. Pavažinėjimas su mazda 3 ar kitom auto – nesiskaito.
      Posto komentuoti nereikia.

      • o tai originalas nerase kad naudoja auto mieste pagrinde?….. geriausia jei finansai leidzia tureti kelis auto tada ….

  16. Originalai, jei dviviecio auto uztenka tai pirk bmw z4, pat nusiipirkau pries pora savaiciu 3 litru benza, tikrai gera masina, vietos man pakankamai nors esu 190cm ugio ir sveriu 75 kg, tevas 185 ugio ir sveria 110kg, telpa taip pat kuo puikiausiai, bagazine tikrai didele, zodziu puikus auto, tik kad kieta vaziuokle :)

  17. AndNotASingleFuckWasGivenThatDay

    Jei golfą 3 vairuotum, garantuotai rašytum – “Golf 3 – lietuvio svajonių automobilis”. :D

  18. Zek originalai, nemanyk kad stebukla vairuoji, taip pat jis nei brangus nei pigus, todel nereiktu svaistytis zodziais “kad tikrai kas antras apie BMW svajoja, nes neįperka”.

  19. kuom skiriasi geros auto nuo blogu visu pirma tuom kad nusipirkus gera auto islaikant jos bukle ar net po truputi gerinant jos kaina rinkoje dideja kaip pvz Porsche o nemazeja kai bmw ir kitu nauju lietuviu pasididziavimu tas pats golfas pirmos serijos gti pasiziurekit kokios ju kainos, turetum kazka is M dar suprasciau nora pasigirti, o dabar kibiras kaip ir 80 proc lt auto ir isvis truputi juokinga kai kompiuteristai apie auto rasineja :D

    • kuo skiriasi bukagalvis fantazuotojas nuo racionalaus zmogaus? Ogi pirmasis gyvena savo fantazijose ir galvoja kad masina reikalinga tam kad augint jos verte , o ne vazinetis i darba, parduotuve, ir kitur.
      P>S Visu laiku 3 kases BMW yra biudzetiniai barskalai.

  20. Kaip galima girtis toki sena triperi turint?

  21. Man vienintelė bmw 3 klasės patinka, kiti bmw nepatinka, o labiausiai 320 patinka, kaina normali, ne barškutis kaip golf ar kas nors panašau, daug nereikalauja išlaidų, jei dar 2 dyzelis iš vis ekologiška, galvoju apie pirma mašina, tai važinėti galėtum ilgai ir nuo bodžiai :) Gera apžvalga tarp kitko

  22. “Rinkausi paprastą ir nebrangų max iki 25 tūkstančių litų, bet tokį jau ne visai prastą, kad sugadintų nuotaiką visai dieną vien ryte kieme pamačius.” Bleeeeeet, jei tu butum rinkesis uz 25k, tai bent jau pilnut pilnuteli butum nusipirkes, su oda, navi ir kitom nesamonem, o dabar… Pats plikiausias imanomas treciukas, pripazink ;)

    • baikit juokus vaikai dabar 2003 metu lietuvoje nera tokiu bmw geram stovi tenka varytis is vokietijos ir gaunasi kaina minimum 16 k lt… bet aisku galima sudrozta nusipirkti uz 10 k…..

  23. Nu išorės išvaizda e46 graži tikrai kaip tokių metų automobiliui, bet man be facelifto nesižiūri, labai pavarges atrodo su tas geltonais posūkiai ypač priekyje.
    Iš variklių užskaityčiau tik 3l dyzelinį motoriuką ir visus 6 cilindrų benzininiuis. O šiaip su važiuokle jie gan daug problemų neturi išskyrūs priekinės pakabos šarnyrus. VW passat b5 ir b5+ irgi neblogi automobiliai dalių kainos nesikandžioja prieš BMW nėra ko lyginti. Priekinė važiuoklės dalis panaši į audi B6/B7 modelius tik ne aliuminė, bet galinė stovi ant tilto. Taigi stabilumui tikrai didelis minusas, bet B5+ su 1.9 tdi yra tikrai neblogas deriniukas.

    P.S BMW – Baisiai Mandras Wolksvagenas

  24. Labiausiai geidžiamas lietuvių automobilis yra Ssang young. Tik to jie nežino. Vis perka tuos savo vw nors tu ką. O bmw 3 negalima lyginti su Ssangyoungu nes bemve nėra vietos, apsnigtu keliu važiuoja tik jei padangos naujos, naujos detalės brangios, elektronika genda, oro sklendės stringa, grandinės išsitampo, varikliai genda ir t.t.. Ir dar spalva žalia… užpavydėjau negyvai.

  25. Bet šiaip nenurodei iš kokio šaltinio traukei tuos savo duomenis, kad visi nori BMW, o nusiperka troike. Toliau faktas, kad galu varomi automobiliai yra netokie pravažūs.
    Faktas, kad BMW lietuvoje, laikoma chuliganų mašina, nes visi kelių ereliai per daug driftų prisižiūrėję. Faktas tas, kad konfortas yra blogesnis negu daugumos automobilių lyginant tų pačių metų markes ir jų kainas. Pvz MB irgi galu varomas automobilis. Bet MB neturi tokių pigių ir galingų automobilių.
    Aišku kiekvienas forumietis turbūt girs tokią auto markę kokią pats vairuoja, todėl aš nebūsiu išskirtinis ir pagirsiu AUDI A4 B7 2.0 TFSI. Vienintelis minusas toks, kad Sline komplektacijoje yra sustangrinta pakaba, taigi užsidėjus tik 17 colių ratlankius lietuvos keliai jau reikia atsargiai važiuoti, o tie kurie peiks jų aliuminę važiuoklę man nusispjauti. Tėvas važinėja 6 metus su A4 B6 1.9tdi techinikinei niekas nesikabinėjo iki dabar ir jokių pašalinių garsų iki šiol nesigirdi. Nusiperka Audi su 400k rida ir bliauna, nes voketis geros sveikos mašinos neparduoda. Norit mažos ridos arba turėsit pataupyt arba daužta pirkti. Stebuklo nerasit su jokia auto marke.
    Ps. Nesu tik AUDI fanas, patinka ir Volvo S40 tas modelis nepamenu metų atrodo nuo 2002 gal. Ir MB ir TOYOTA ir Nissan miesto džipukai, bet prancūzų ir korejiečių tai vemti varo.

  26. Tas tavo BMW tik 10k tekainuoja. Nesuprantu, kaip jis gali būti svajonių, tai kaip tik, tai ir yra varguolių automobilis, nes pigus yra. Nelabai supratau, to tavo straipsnio. Gal tu nori žmonių pritraukti, tokiais nesąmoningais teiginiais? tai jau panašiau į tiesą.
    Ar apskritai BMW svajonių? manu taip, bet tai būtų X7, X5 nuo 2007 m, ar 5 serija nuo 2010 m. Bet tikrai ne e46 :D. Ir apskritai, Lietuvoje, BMW yra varguolių automobilis, nes visi perka senas lupenas už kapeikas, bet svarbu BMW, o rimtesnio jau ir kaina rimta.

    • Kur buvo parašyta, kad e46 svajonių automobilis? Kad bmw svajonių automobilis (pagal apklausos duomenis), tai taip. Paprasciausiai autorius turi toki bmw ir ji aprase, maziau kabinekites pavidolei.

  27. Vokietijoj jau beveik nepamatysi tokiu treciuku, o ir tai jei uzmatai tai turkas arba juodukas uz vairo :) Butu ten kazkoks stebuklas tavo sitas BMW tai niekas ten masiskai nepirktu ir nevairuotu jaunesniu automobiliu dauguma sedetu su tokiais ir panasiais “stebuklais” :)

  28. Kas daugiausiai skaito ir komentuoja apie tokius E46, tas akivaizdžiai daugiausiai ir svajoja! Faktas.

    Dar kuo pasižymi vargo pavidolei? Jie negali net svajoti apie nepraktišką automobilį, tik ne Ferrari, tik ne BMW naujas. 5 metų mažiausiai senumo net svajonių auto turi būti, būtent koks senesnio modelio BMW 5 universalas ar X5 praktiškesnis, kad bulvių bent penki maišai bagažinėje tilptų ir pro arimus pravažiuoti galėtum…

  29. Nežinau, bet aš vienintelis turbūt kuris pirkdamas mašinas niekados net nežiūriu į BMW skelbimus. Mane jie nepatinka ir viskas. Ant kiekvieno kampo vien BMW. Tikrai nepasigailėjau nusipirkęs Opel Omega 2001. Važiuoja daug smagiau nei 5er, kuro valgo mažiau ir detalių kainos per pus mažesnės. Iš taško A į tašką B nuvažiuoti pats tas. BMW gerokai pervertinta mašina.

    • Opel omega silpniausiu varikliu (74 kw) pagal gamintoja sunaudota 9,2 l kuro mieste . Tarkim tas pats bmw e46 110 kw sunaudoja 7,6 mieste . Tai per kuria vieta tau cia kuro maziau valgo? :D Tik tiek, kad tas grabas zymiai pigesnis uz bmw, tai ant to nebent susitaupo :D
      O, kad vaziuoja smagiau, tai cia bobutem gali turgui papasakot, gal patikes :D

  30. Bmw nera mano svajoniu masina, bet jei atsirastu neblogas, tai gal ir pirkciau, nes man asmeniskai mersai labiau patinka.

    man tik juokingiausia, kai kalba apie 3, o ne 5 ar 7 bmw. 3 tik ka tik issilaikiusiu teises svajone.

  31. kalbek uz save man niekad nepatikdavo bmw yra daug kitu masinu geresniu negu tawo e 46 …..

  32. Kokie metai toks ir automobilis, asmeniškai teko visa žiema vairuoti ekonomija jaučiasi daugiau visiškai jokių ispudžiu kieta važiuokle per duobes visiškai muša su mašina įsitempes jautiesi, asmeniškai ganėtinai senoviškai atrodo o 2.0d variklis ganėtinai garsiai dirba ir traukos nerasta, bet mieste užtenka. Šiai dienai persėdus prie E60 520d mieste telpu į iki 8l užmiestyje vos 5l, mašina tiesiog plaukia, puiki garso izoliacija ir minkšta važiuokle.Aišku dar labai džiugina Logic 7 garso sistema.

    Automobilis tikrai nėra svajonių, labai paprastas, bet kartu ir nėra blogas auto.Už tokia kaina rinkčiausiai Volvo ar E klasės MB.Gera apžvalga, bet kaip visados per daug savanaudiškumo ir pašaipų.

  33. o kodel kaip “ne vargolis” masina plauni pats?

  34. Geras straipsnis, man patiko :)O jei čia kažkas bando neigti, kad bmw ne geidžiamaiausias prašom pasižiūrėti :)
    1.http://www.alfa.lt/straipsnis/15142382/Apklausa..geidziamiausias.lietuvio.automobilis..BMW=2013-06-26_11-17/
    2.http://auto.delfi.lt/autonaujienos/bmw-3-serija-britu-geidziamiausias-naudotas-automobilis.d?id=40759815
    3.http://auto.plius.lt/tyrimai/idomus-faktai/geidziamiausi-2011-metu-automobiliai?page_nr=1
    4.http://www.15min.lt/naujiena/gazas/autorinka/bmw-vienas-geidziamiausiu-darbdaviu-visame-pasaulyje-tuo-tarpu-vokietijoje-zmones-noretu-dirbti-audi-kompanijoje-220-287817

    Bmw ir ekonomiškas, ir galios pakanka. Gal komforto ir nėra labai daug (e46 modelyje), bet tai atperkama maloniu vairavimu. Sportinis automobilis negali būti labai komfortiškas. Jei kas nori suptis kaip laive, tai bmw ne jiems. BMW yra labiau agresyvesnis auto, pakaba kietesnė, vairavimas malonesnis. Kas nori sportiškumo tai net negalvodamas perka bmw. Kam aktualu bulves iš sodo vežiot, tai tegul labiau i VW ar opel tada žiūri :)

  35. Apžvalga apgailėtina, nes daromos išvados pavairus ilgą laiką vieną automobilį. Pabandžius kelias minutes kitą modelį, ir lyginti su savuoju, prie kurio esi pripratęs yra mažu mažiausiai neobjektyvu. Toliau sakai, kad BMW geidžiamausias lietuvio automobilis. Taip, BMW, bet tik ne 3 serijos E46. Pats prekiauju automobiliai ir žinau turgaus situaciją, parduoti tokį trečiuką su 2.0 dyzeliu yra žiauriai sunku. O jeigu dar žalias su geltonais posūkiais… galima sakyti neįmanoma. Pacanų svajonė yra 330D, 530D, o tavo 320D yra varguolių modelis, kurio nieks nenori. Kas dėl naudotų detalių rinkos – visi biudžetinės klasės automobiliai Lietuvoje turi galingą naudotų detalių rinką (BMW 3, Mercedes C, Audi A4 ir t.t.) – negaliu išskirti nė vieno, kurio detalių būtų šrotuose daugiau. Komfortas. Koks komfortas 3 serijoje? Karieta. Pigi karieta. Apie jokį komfortą net kalbos būti negali jame, arba komfortas tau – “užsikuriantis ir važiuojantis automobilis”. Net runkelių automobilis Audi A4 važiuoja minkčiau. Ir remonto kainos pigesnės. Ir kaina pigesnė. Originalūs ratlankiai niekuo pigesni už kitų automobilių. Už pakabos remontą sumokėjai tikrai brangiai arba buvai išbildęs labai smarkiai. O štai M-paketas tikrai nekainuos “kelių litų”. Tai tiek. Rašyk apie hardware ir visiem nuo to bus tik geriau ;)

  36. „Rinkausi paprastą ir nebrangų max iki 25 tūkstančių litų“ oh well… Paprasta ir nebrangi, už 25k lt :DDD

  37. Sveikinu, pasidziaugus savo masina, savo didelem finansinemis galimybemis, t.y. ieskoti masinos uz 25 tukstancius ir nusipirkti uz puse tiek su labiausiai negerbiamu varikliu ir puse salono is “kregzdes”. Panasiai taip pat pat juokingai atrodytu jei girciausi, kad panasaus amziaus tris kartus pigesnis kibiras (honda civic) yra lygiai taip pat giriamas uz puiku stabiluma kelyje, turi panasiai tiek pat salono erdves, remonto kastai nepalyginamai mazesni ir maza to, srebia tiek pat benzino kiek pas tave dyzelio.

  38. Dar įdomus video, kuris lygina tokių metų sukibimo ir stabilumo kontroles. E46 buvo pirmas trečios serijos BMW su ASC ir DSC.

    • O viršuje ne tu džiaugeisi “tikru” vairavimu be jokios elektronikos? Beje, nemanau, kad čia “testas” greičiau bmw reklaminis filmukas.

    • Vakar grizau is keliones po Europa su savo e46 330d. Viso pravaziuota ~4500km. Buvom Kroatijoje. Vaziuojant per Lenkija, buvo vienas nemalonus ivykis, kuris seip is kart ir pasimirso, tik dabar perziurejus si video vel prisiminiau.
      Kelias buvo gana platus, panasus kaip isvaziuojant is Vilniaus i Salcininku puse pvz, masinu daug, ypac furu, kartais juos pasitraukia biski i sona ir leidzia aplenkt, nors lenkiant masinos vistiek isvaziuoja biski daugiau ne puse kebulo i pries priesine juosta. Tai vat vaziuoju sau ramiai, pries mane pezukas pradejo lenkti apvaziuojant fura ir islindo i mano juosta, o as kazkaip tuo metu ziuorejau ka ten pakeliui parduoda (grybus ir uogas kaip ir pas mus kai kur :)) ir ta pezuka pastebejau jau pries pat savo nosi, tai greitas manevras vairu i desine ir vaziuoju sau toliau. Dabar susimasciau kaip masina elgtusi po tokio manevevrno jei nebebutu ten DSC..

  39. čia gal kur teises ką tik išsilaikę, tiems svajonių automobilis. tokiems 25k – prabanga. natūralu, kol jaunas, tol vėjas kišenėse švilpauja.
    asmeniškai rinkčiausi patogesnį auto, aukščiau sėdėti patinka, rida kad proto ribose, ne 200k+.
    Hyundai Santa Fe naujas neblogai žiūrisi, po poros metų reiks rimtai pagalvoti apie jį.
    Kol kas turiu Ford S-Max, puiki mašina. Nepalakstysi labai, vistik 2,0 TDCi, trūksta galios tokiam banginiui, bet maloni važiuoklė labai.
    o tos visos chuligankės ir golfai tai dvidešimtmečių automobiliai. viskam savas laikas aišku.

  40. Kas juokingiausia,bet turbut dauguma cia rasanciu yra tikru tikriausi varguoliai kaip cia daznai yra minimas tas zodis. Faktas yra tas,kad dauguma is cia esanciu nemanau,kad ar turi tuos 10k nusipirkt,kad ir ta paty e46? Svajot galima ir apie ferarius,bet ar tai reali svajone? gal cia buvo kalbama apie realias svajones,kurios kaip nors gali but ispildytos? O tiem su wagenais tai patarsiu ir likt prie ju, man slykstu gryzus y lietuva matyt toky kieky tu sukrustu wagenu ir dar patys zyzia,kad cia bmw yra pacuku auto… Pacukai nebent perka suvarytas kregzdes po kelis tukst,bet tikrai ne bmw po 15-30tukts. Prasiblaivykit. Ir tik be pavydo scenu.

    P.S paskaicius komentarus, kiek cia yra verslininku… neduok dieve,vos ne kas antras turbut vazinejat su naujom auto uz 100k ir daugiau, tik jau nereikia cia sekt pasaku.

  41. Neisivaizduoju kokiu lodorium reikia but, kad tokia masina butu SVAJONIU masina. Korejietiskas automobiliukas koks net uz toki tranta simta kart geresnis.

  42. Neįsivaizduoju, kokiu varguoliu reikia būti, kad skaityti plius dešimt metų senumo automobilių apžvalgas ir dar komentarus rašinėti. Gal tada iš vis nebambėk, jei net apie tokį auto tik svajoji ir kiekvieną apžvalgą iki galo perskaitai, dar sekančios lauki… :D

  43. O tai kuo ta “Coupe” geriau uz paprasta sedana?

  44. Savo esme BMW 3 yra kompaktinės klasės automobilis, kuriamas pagal BMW lenktyninių modelį. Optimizuotas dviem žmonėms, taigi nėra prasmės keturių durų. Coupe yra prabangesnis modelis, kuris atskirai ilgiau kuriamas, geresnės detalės, geresnės komplektacijos. Dabar tiesiog BMW 4 pervadino, kad būtų paprasčiau. Dar dizainas iš esmės skiriasi, čia tik E46 serijoje sedanas panašus į Coupe, o E92, F30 visai kiti automobiliai.

  45. Na. Ikvepimas matau buvo pagaves, gerai vienok. Is kitos puses paziurejus, matosi, kad be savo BMW, nelabai ir matei/bandei/turejai kitu automobiliu. Tavo neva tai zinios apie BMW (coupe komplektaciju isivaizdavimas aukstumoj) yra ribotos. Sedynes patogios? Kamon, cia ir truko mano kantrybe. Tu gal kasdiena darbe sedi ant medines taburetes? Tada taip, krist i kieta e46 sedyne, tau kaip i foteli. Matau ratus nusipirkai, R17? Papasakok kaip sikna kratysi vazinedamas, turbut poilsiui poto sesi ant motociklo, kuris bus minkstesnis nei “papuosta” krekzde. Seip IT ismanymas ir autoforumu skaitymas supratimo apie masinas daug neprideda, nors turbut tu atvirksciai galvoji :) Kita kart rasyk apie tai ka supranti, o masinu pavadinimus gali paguglint, gal iseis kaip nors teisingai uzrasyt. Tiesa, ka reiskia “best handligh”? Geriausias zibintuvelis?

    P.S. raso pavidolis, kuris irgi turejo pirkt e46… Bet kai reikia vaziuot daug, pasirenki tai, kas yra tikrai komfortiska, ekonomiska ir patikima, nors ir teko paaukot nuostabu tos masinos valdyma.

  46. Yra ir max komplektacijos 330D sedanų.

    Bet tokių reta, o Coupe net nėra standartinių modelių, iš kart su papildomais paketais net pats paprasčiausias modelis. Dėl to kitos detalės, daugiau navarotų ir brangesni automobiliai. O kas perka Coupe brangesnį, moka už 330D, tas praktiškai garantuotai dar ir papildomai viską paims. Dėl ko visi Coupe brangesni, bet visi ir geresni. Čia kalbu tik apie dyzelinius modelius.

  47. Nebemadoje tie BMW. Bent jau Vilniuje kas antra mašina – Toyota. Kaimuose – Audi Bulkos ir VW Passat universalai.

  48. BMW yra automobilis nevykėliams, kurie kažko prabangesnio neįperka. Audi lygiai tokiems patiems nevykėliams skirta. Normalūs žmonės važinėja su bilekuo, išskyrus Audi ir BMW

    • Taip. Man pvz opel astra labai patinka, tikrai prabangus automobilis. Dar yra hyundai getz arba toyota corolla. Deja tokia prabanga neikandama man, tai teks likti prie bmw 7 ;(

  49. Dar tegul pasako kad Mercedes-Benz yra varguoliu automobilis…

  50. Kaip visada zmogus isgiria viska ka turi pats ir peikia viska kas nusibosta :D ner toks jau stebuklas tas e46, vairuoju 330d ir ka galiu pasakyt, lietuviai bando juos pirkt po 10k pilnu komplektaciju,o poto skundzias,kad vaziuoklle visa kiaura, kebulas aprudijes, dauzta buvus ar variklis tepalais apsipyles dumina…..ir galiu pasakyt,kad lietuvoj tikrai tokiu tvarkingu yra tik nereikia noret uz 10k ir geros komplektacijos 330d, faceliftai tvarkingi,bet beveik pliki ir kainuoja apie 15k

  51. Tai kad uz 16k ne automobilis, o sudas. Motocikla (britva) dar gal ir padoria isgytum, bet tik ne auto.

  52. Cha cha cha cha :D

  53. oi blią..prailgo skaityt visus komentarus, bet šiaip ne taip įveikiau. Chebra, nesipykstam ir nestumiam vieni ant kitų, galiu garantuot, jog pusė čia komentuojančių dedasi neva turčiais galinčiais nusipirkt auto po 20 30 40k ir nesukančiais galvos, o išties sėdi už to pačio B5 vairo, geriausiu atv. B5+ ir tiek..Nesvarbu kiek tiesos tame: ,,svajonių auto”, bet sutikit, kaip sau norit, vardą ar tiesiog populiarumą reikia užsitarnaut, vienaip ar kitaip. Nėra tobula ta troikė, to nepaneigsi, bet sudėjus visus pliusus ir minusus, ji gera. Lyginimai prasidėjo su passatais, mersais, ok, lyginkit viską,o ne porą kriterijų, su tuo b5 puse lietuvos važinėja, ir geriausia būna tai, kai nusiperka b5 tada jis auksiniu patampa, iki tol, kol jo neturėjo , buvo tiesiog liaudies auto..žodžiu, pavydas daugiau NIEKO.
    Labai daug ką sudaro tai, kas ko nori, vieniems mašina yra priemonė nuvykt iš taško A į B, kitiems netik..Pvz; S60 nepirkau todėl, kad jis man toks, nežinau kaip išsireikšt, solidus, pakankamai gražus, bet labiau vyresnio amžiaus auto, tingus gal kiek, bet jau klasė kita, reikėtų tada e39 lygint su S60, SAAB 9-5 taipogi, norėjau, bet salonas su prietaisu skydu kaip BOEING-737,..kas dar..norėjau hondos, mazdos 6, dar jaunas esu, tai ir norai tokie, bet būkim žmonės, o NE TIK LIETUVIAI, jei reiškiam nuomonę savo, tai sugebėkim objektyviai kalbėt, o ne pilt šūdus ant kitų..:) Dienų bėgyje parkeliauja mano troikė iš vokiečių, 03′ coupe, benzas, nesakykit, kad užstoju BMW , taip nėra, tačiau noriu auto, su kuria išvažiavęs į miestą, nepamatyčiau tokios pat ant kiekvieno kampo, ne ką ten su ja išsiskrisi, nu bet vis gi ne b5, nežinau kaip daug važinėsiu , nes 3.0 tai ne b5’o 1.9, kur 5.5l užtenka dyzeliuko iš ūkininko, bet noro buvo daug, taupiau, turėsiu.FSio, gerų diskusijų.:))

    • Va, bent vienas teisingas komentaras – PAGARBA :) Aš irgi paskaičiau komentarus ir susidariau nuomonę, kad daug čia komentuojančių yra “kaimiečiai” netiesiogine to žodžio prasme. Kiekvienas auto turi savo pliusų ir minusų, tai natūralu, tačiau nereikia čia matuotis pimpalų ilgiais.

  54. Smagus straipsnis apie BMW automobilį :) Nėra vienos tiesos koks auto geriausias…kiekvienas žmogus vertina per savo prizmę, todėl kas vienam yra gerai, kitam gali atrodyti visiškai atvirkščiai :)

  55. Isvis 3 klases tik coupe ir galima pirkti, nes 3 klasiai 4 durys netinka… nori sedano, pirk 5 arba 7 klases…

Palik komentarą

Komentavimo teisė topzone yra privilegija. Perskaityk komentarų taisykles.

XHTML: Leidžiami tag'ai: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>