BMW 4 kupė automobilio pristatymas Milane

BMW 4 kupė automobilio pristatymas Milane

Vienas privalumas gyvenant šalia Milano yra galimybė aplankyti visus pristatymus ir parodas. Italai nemėgsta kompų, bet automobilių, motociklų ir pusnuogių merginų parodų čia rasi kiekvieną savaitę…

BMW 4 kupė automobilio pristatymas Milane

BMW 4 Coupe pristatymą užtikau visai atsitiktinai, bet visada smagu iš arčiau pažiūrėti ir pabandyti naujienas. Ypač šių metų BMW 4, kurio auksinės spalvos M versija su iki juodumo niauktais langais atrodo lyg specialus variantas rytų Europos ir Rusijos rinkai.

BMW 4 kupė automobilio pristatymas Milane

Panašu, kad italai taip pat buvo sužavėti naujo BMW trečios ketvirtos serijos kupė dizaino. Automobilis atrodo moderniau ir dar patraukliau už paskutinįjį E92 modelį.

BMW 4 kupė automobilio pristatymas Milane

“Tamsinti” stiklai nebuvo jokia reklama, nes BMW privertė stiklus atrodyti lyg veidrodinius iš lauko ir visiškai skaidrius viduje. It’s magic! O gal tik norėjo pridengti chaltūrą salone, nes atsisėdus prie vairo, pradeda lįsti visos naujos kartos automobilio nesąmonės.

BMW 4 kupė automobilio pristatymas Milane BMW 4 kupė automobilio pristatymas Milane BMW 4 kupė automobilio pristatymas Milane

Aplink vienos plastmasės, o Sport ar M pagražinimai iš vis atrodo lyg išlupti iš piktinto VW golf’o. Ne tik spalvų ir dizaino prasme viskas panašu lyg sumalta į 90 mados vaivorykštinius treningus, bet pačios panelės ir mygtukai sukelia įtarimą, kad buvo sumontuoti paskutinę minutę pritvirtinant kramtoma guma…

BMW 4 kupė automobilio pristatymas Milane

Dar juokingiau, kai italas pirštu  pradeda baksnoti po kapotu į chinese plastmases. Puikiai apibendrindamas situaciją, kai net žymiausios chaltūrščikų šalies atstovas pastebi, kad naujasis BMW modelis su taupymais ar “įdomiais sprendimais” pralenkė jų vietinius Fiat su Alfom… Žinoma, italai toliau laimingai pirks BMW, nes šioje šalyje svarbu tik grožis ir mada. Štai Lietuvoje šio BMW 4 jau galime niekada ir nesulaukti, nes mažai tokių važiuojančių gali likti importuoti po dešimties ir daugiau metų, o gal kaip tik būtų daug džiaugsmo sulaukus pusiau važiuojančių BMW už Alfa kainas? Juk ne veltui lietuviai garsėja kaip dėl pigumo ir taupymo pakvaišus tauta..?

17 Komentarai

  1. dizainas kaip visad BMW forsiškas, matosi kurtas atsižvelgiant į rusus kurie su tokiom ir tevažinėja, nes lietuviai gali teipirkti slyvas, e46, ar pirmos laidos x5 o apie nuliovas tik svajoja dregnuose sapnuose.

    Tik visiškas kamikadzė ims toki vietoj rimtų auto, tokių kaip Audi A5 ar Mercedes CLC. Juolab kitais metais pasirodo Lexus RC…

  2. Gražus gelžgaliai už beprotiška kaina. Kurie reikalingi tik dėl pasipuikavimo dažniausiai. Kad aš turiu,bet poto vaitoja,kad turi mažai pinigu. Ir visi LIETUVOJE dažniausiai taip elgiasi.

    • Sutinku. Įsigyti naują automobilį – viena; išlaikyti naują automobilį – visai kas kita. Kai vien padangų komplektas kelis tūkstančius kainuoja, o su pakeitimu BMW salone, ir 10k lengvai perkopti gali. Nepagalvoja lietuvaičiai, kad tokio automobilio išlaikymas per metus 10-20% jo kainos atsieina, tai ir dejuoja paskui :-)

  3. Prie Italijos univero pamatysi vos vieną ar porą BMW visoje aikštelėje. Draudimas ir mokesčiai 2-3 kart didesni BMW 330D vairuojant nei kokį VW Golf. Virš 12k eu vien draudimas per metus kainuotų net +25 metų studentui su stažu šūdinam miestelyje.

    Pas mus 1000Lt nekainuoja visi mokesčiai, dėl ko atsiranda mokyklinukų, kur viskas žemiau “BMW 7 jiems ne klasė”… :D

  4. Kam sneki vejus, pats savo akimis maciau zmogeliuka katik iskepta kuris bande apsidrausti masina itariu tikrai ne golfa. Bet kai pasake kaina ~2500lt kiek teko nugirsti, tai jo pazystami ar tevai salia buve tepasake, kad geriau be draudimo vazineti ir moketi bauda po 120lt, negu tokia nezmoniska kaina. Draudimo kainos pas mus yra normalios, bet baudos vazinejanciam be draudimo tai juokingos, jos turetu min 10X dideti su automobilio konfiskavimu. Tas pats liecia ir be tech. apziuros

  5. Čia normalu, kad kelis kart didesnė kaina bus ką tik teises išlaikius ir pvz. +100kW auto draudžiant žmogui, nei 25 metų su stažu lygiai ta pati auto keturis kart pigiau draudžiama. Tai 12k eu metams man kainuotų drausti BMW 330D Italijoje, o jei mokyklinukas norėtų tokią nusipirkti ir apsidrausti, iš vis vien už draudimą per metus sumokėtų pusę naujo tokio automobilio kainos.

    Lietuvoje niekinė suma net 700eu/metams vaikui nors ir BMW 7 drausti.

  6. 25m neapsidrausi pigiau, nes draudimas nera toks kvailas jis ziuri i amziu, i staza ir i kw. Paziurek internete draudimo bendroves, visur pabreziama kad nevairuos automobilio asmenys turintys 25 arba turintys mazesni staza negu 5m. Ivesk ant kvailumo neteisinga savo amziu staza prie savo naudojamo bmw. rezultata pamatysi is kart.
    Draudimo bendroves nera tokios kvailos, jos kaina pakelti gali bet kada jaunuoliam, bet kas is to kad gatveje padauges nedraustu automobiliu, juk baudos tokios juokingos. Yra saliu kur tu be tech. arba be draudimo net kuro neuzsipilsi, bet mums dar toli iki tokiu saliu. Laimingu naujuju metu

  7. Ne didesnė “chaltūra”, nei Audi, Mercedes ar Lexus. Visi daro kuo pigiau, bando parduot kuo brangiau, naudodami savo susikurtus prekės ženklus. Galite pamiršti ~1980-2000 lygio automobilius, tie laikai jau nebegrįš.

  8. BMW E46 geriausias ever..? :D

    • Iš bemvų tikrai taip, bet jeigu kalba eina tik apie M3 E46. :D

    • Galvojau E92 sekantį auto pirkti, nes modernesnis dizainas, daugiau mielų technikos navarotų, bet pavažinėjus su E46, sunku išsirinkti E92 ar E46 geresnis. :) E92 tik technikos navarotai maloni smulkmena, bet E46 Coupe tiesiog bendrai atrodo geresnis auto, ir jau kaina nesikeičia porą metų, gal greit tikrai net pradės kilti, kaip paskutinio modelio su mechaniniu vairu ir greičių dėže.

  9. BMW “eXpertai” :D , auksciau treciuko ir naujesnio nei 10metu netureje ir expertuoja youtubiu prisiziureje :D

  10. P.S
    Per savo gyvenima mano tureti BMW:
    BMW E30 2.0l (chuliganas siaurom lempom gale)
    BMW E28 2.5D (senas 87m penktukas)
    BMW E34 2.5l (1989 metu naujesnis penktokas)
    BMW E34 2.0l (tas pats penktukas tik motoras “plyta”)
    BMW E36 1.6l (kregzde)
    BMW E39 2.5TDS (penktokas kuris ir dabar populiarus dar)
    BMW E60 3.0D turiu siuo metu. Sitiek bmvu pravazinejes tikrai nesiimciau vertinti kuris blogiausias ar geriausias. Visi turi pliusu ir minusu. Todel ima juokas is komentaru kaip “e46 geriausias is bmw” ir pan. :)

  11. NFS garaže kolekcionavai..? :D

  12. nekolekcionavau , bet kadangi naujos masinos ipirkt neiseina, tenka suktis su naudodotm kuriom vazinet ilgiau kaip 2-3 metus neverta.

  13. Dar matau apie draudima kalbejo, man lietuvoje privalomasis draudimas E60 530D 160Kw metams kainuoja 233lt :)

  14. “gal greit tikrai net pradės kilti” Ekspertas pasakė :D Sapnuose nebent tavo 330d pradės brangti.

Palik komentarą

Komentavimo teisė topzone yra privilegija. Perskaityk komentarų taisykles.

XHTML: Leidžiami tag'ai: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>