Kaip Revolut bandė apgauti / telefono draudimo SCAM

Kaip Revolut bandė apgauti / telefono draudimo SCAM

Revolut – gerasis chuliganas, kuris atima iš bankų ir atiduoda vargšams! Ar panašiai skamba naujo fakapo reklamos, kuris giriasi visomis bankų paslaugomis ne tai, kad geresnėmis kainomis, bet iš vis laužo įstatymus ir daro labdarą, kad tik klientams būtų geriau. Viskas ok, net visai patiko pradžioje naudoti Revolut kortelę, kol sugalvojau išbandyti papildomas paslaugas, apdraudžiau savo kinišką Xiaomi Mi5s mobiliaką. Pasirodė, kad fakapai moka apipisinėti klientus net geriau už lietuviškus draudimus ir bankus!

Žodžiu, jau kelis mėnesius naudoju Revolut kortelę. Perku viską internete, valiutos kursai geresni už bet kokio banko. Gali net po 200 eur dykai pasiimti bet kokiam bankomate, apmokėti viską keliaudamas, ir dar daugiau. Ypač kai keliauji, ar perki užsienietiškose parduotuvėse, tikrai,  smagu viską apmokėti lyg vietine šalies kortele.

Net buvau užsakęs premium, kad atsiųsti gražesnę ir dar geresnių sąlygų kortelę, bet fakapas atsiuntė tik paprastą, nes “nespėjo pagaminti”. Tik sumokėjau kaip už premium. Gerai, pasitaiko klaidų visiems.

Dabar pradėjo reklaminti telefonų draudimą, maždaug kaip UK, jei tik problema, be klausimų keičia telefoną iš kart. Geriau nei bet koks garantinis ir draudimas Lietuvoje. Kai naudoju kinišką telefoną, kur garantija iš vis minimali, tai pagalvojau, kodėl neišbandyti, ypač kai mano Xiaomi Mi5s apdrausti kainuoja tik 1 eur / savaitę. Nepatiks, ar pakeisiu telefoną, ir nutrauksiu… Čia ir prasidėjo smagumas, kad draudimą galima pirkti tik metams, o nutraukti nėra galimybės! Teks mokėti už nenaudojamą telefoną!

Kaip Revolut bandė apgauti / telefono draudimo SCAM

Labai paprasta situacija, pardaviau Xiaomi Mi5s, nebenaudoju telefonu, parašiau, kad noriu nutraukti draudimą… o Revolut man atsako, teks mokėti dar dešimt mėnesių už draudimą, kurio nenaudoju, už telefoną, kurio neturiu! Sutartį pasirašei metams, nutraukti neįmanoma! Pyzdec! Sakau, kvieskit tik greičiau vyresnį atstovą, nes taip dar nebuvo, kad reiks priverstinai mokėti už draudimą, kurio net nenaudoju! Vyriausias atstovas atrašo tą patį, tokia sutartis. Nežino jis jokių EU vartotojų teisių, geriausiu atveju, galiu kreiptis į pačią draudimo kompaniją, kuri ir tvarko Revolut telefonų draudimus.

Kaip Revolut bandė apgauti / telefono draudimo SCAM Kaip Revolut bandė apgauti / telefono draudimo SCAM

Aišku, Simplesurance kompanija man rodo tą pačią sutartį, ir graudinasi, kad sutarties nutraukti negalima. Reikėjo skaityti prieš pasirašant, o EU įstatymų klausimų tiesiog nekomentuoja. Toliau eskaluoju reikalą, ir tada sugalvoja naują atmazkę, atsiųsk dokumentus, jei telefono neturi, pardavei. Aišku, nuo kada naudoti telefonai pardavinėjami su kvitais? Laimė, man ne problema, nes daug telefonų flipinu ebay, ir nusiunčiu vieno invoice kopiją. Galiausiai, po savaitės ginčų, man telefono draudimo sutartis yra nutraukiama, ir nebereiks dešimt mėnesių mokėti už orą!

Kaip Revolut bandė apgauti / telefono draudimo SCAM

Moralas labai paprastas. Aš kreipiuosi į Revolut su maža problema, o kompanija mane sunčia toliau. Jiems išaiškinu, kad žinau įstatymus, ir man nesunku paskųsti tokį fakupą, kad tie mokėjimai būtų sustabdyti sunkiuoju būdu. Dar paprasčiau, tiesiog išsiimti pinigus iš Revolut atgal į banką, ir užblokuoti kortelę, galės nusiskaičiuoti oro mokesčius nuo tuščios sąskaitos. Vis tiek neįtikinu fakapo, kad klientas yra visada teisus. Nepadeda eskalavimas problemas į aukštesnius klientų aptarnavimo rankus. Nepadeda net viešas pranešimas apie šitą scam pačių Revolut forume, kur marketingo žmonės atsako, kad tokia sutartis, pats kaltas. Bandymo apgauti istoriją sudedi į straipsnį, o įmonių apžvalgų portalai jau užpildyti skundais apie Simplesurance verslo praktikas.

Kaip būtų smagu sutaupyti keliasdešimt eurų, ir patogu naudoti tą pačią kortelę skirtingose šalyse ir bankomatuose. Aš fakaperiams jau nebegalėsiu patikėti nieko rimto, nes jie nesupranta paprasčiausių verslo vertybių. Net jei norėjau pasidėti kelis atliekamus tūkstančius, kaip bitcoin’us Revolut’e. Dabar jau net nesvarstau tos galimybės, jei fakaperis moka tik apipisinėti investuotojus IR KLIENTUS. Revolut jau kelis metus dirba nuostolingai, kas reiškia, kad šiuo metu  nepatenkinti yra tik investuotojai, bet labdara stebuklingai nesitęs amžinai, arba bus įvesti mokesčiai, arba apipisti net klientai su Snorą primenančiu išėjimo scamu. Tai kokių fainų idėjų fakapui tik neprigalvoja, vis tiek lieka fakapais, jei neturi paprasčiausio supratimo, kad be pagarbos klientams visi verslai baigiasi vienodai.

11 Komentarai

  1. tai kaip revolut bandė apgauti?

  2. As manau, kad tokius ‘geradarius chuliganus’ galima pamokyti tik nevartojant/atsisakant ju paslaugu ;) is kitos puses- tik tokie fakaperiai padeda mazinti banku apetita…. tai man tinka ;)

  3. Šiaip gal pritarčiau Justui, bet iš kitos pusės, prieš pasirašydamas sutartį, turėjai perskaityti viską ir tavo parašo uždėjimas lygu “viską supratau, susipažinau ir savo parašu patvirtinu, kad esu informuotas” apie visas sutartyje išdėstytas nuostatas. Anyway, manau turėtų būt kažkoks mokestis, kad susimoki ir gali nutaukti sutartį. Bet tokiam verlsininkui kaip Justas, kuris svarbesnis už visus kitus, t.y. klientas visada teisus – galit šitą frazę į užpakalį ir pasakyti tai anstoliams. Jei kažkur uždedi savo parašą, tai būk atsakinags už save.

  4. Cia greiciau turetu but straipsnis ne apie tai, kad Revolut apipisineja, o apie glusiu paskutini, kuris pasiraso sutarti jos nepaskaites ir paskui del keliu euru vos ne teismais grasina.

  5. Justas Mikalauskas

    Sutartyje parašyta, kad nutraukti gali per 14 dienų, gausi FULL REFUND, bet vėliau nutraukti taip pat gali, tik išskaičiuos sunaudotą draudimo dalį. Ko aš prašiau nuo pradžių, tik panaikinti future payments, bet teko keturis kart escaluoti case supporte, tada dar siųsti telefono pardavimo dokumentus, kad pagaliau po savaitės laiko gaišimo ir aiškinimo, nutrauktų draudimą, kurį turėjo nutraukti pirmas support asmuo be jokių klausimų, jei klientui draudimas nebereikalingas!

    Būtent todėl Revolut bandė apipist, kad REVOLUT support man aiškino, kad nutraukti draudimo neįmanoma, norėjo priversti sumokėti už 10 mėnesių neišnaudotų! Tą patį aiškino ir pirmas simplesurance, kol neeskalavau case dar kartą, ir pagaliau sutvarkė, kaip priklauso. Tai tame ir skirtumas, kad bandė apipisti, tiesiog galvodami, kad pasakys ne, ir kitas žmogus būtų sumokėjęs visą sumą, ypač pirmą kart susidūręs su tokia situacija.

    Pilnas internetas, kad simplesurance scam įmonė.. Aš iš vis reikalų nenoriu turėti su tokiais verslais, kurie iš paprastos vartotojo problemos daro savaitės ginčą, ypač su draudimu. Tas pats dėl Revolut, jei neatsakai už scam partnerio rekomenduotas paslaugas, tai tavo reputacija lygiai tokiam pačiam scam fakapo lygyje.

    Omnitel, Bite panašios situacijos, kai bando sakyti mobiliakams sutarčių nutraukti negalima. Kol nepaklausi apie įstatymą, draudžiantį versti mokėti už neišnaudotas paslaugas, iš kart atsiprašė, sutvarkė kaip priklausė be tolesnių klausimų. Tai tame ir skirtumas, ar šiaip ieško durnių, ar grynai piktybiškai bando apipisti visais atvejais kliento nenaudai.

    • Galima konkrečiau, kuris čia įstatymas draudžia mokėti už neišnaudotas paslaugas esant terminuotai sutarčiai?

    • Man butu idomi kokia nors teismine praktika, kai tarkim vartotojas pasiraso naudojimo sutarti, bet del kazkokiu asmeniniu priezasciu ta paslauga nebesinaudoja… Nes nemanau kad taip lengvai gali kazkam pasiskusti- kad va pameciau ar pavoge telefona’ tai as uz sutarti nebemokesiu…
      Neatitinka protingumo kriteriju…
      Nebent Justas gali kokia nuoroda numesti i toki istatyma…

  6. Į kokius čia EU įstatymus referini?
    Puse paslaugų biznio pastatyta ant to, kad perkant daugiau ar ilgesniam laikui daromos nuolaidos. Visos interneto/tv/telefonų sutartys veikia tokiu principu, kad pasirašęs metams/dviems gausi geresnes sąlygas, nei kad imdamas neterminuotą sutartį.

  7. Justai po vakar įvykių pasikeitė mano nuomonė ir turiu tau pritarti. Manau dauguma verslininkų nėra 100% sąžiningi su savo klientais ir stengiasi išspausti kuo daugiau pinigėlių iš jų.
    Man nutiko keista situacija vakar su Init. Kadangi turiu dvi sutartis dviem skirtingais adresais, ir sutartys baigiasi gruodį ir sausį. Init užvakar skambino ir kvietė pratęsti sutarčių. Kadangi nebereikia man daug TV kanalų, o labiau riekia greitesnio interneto, norėjau sumažinti Tv paketą ir padidinti interneto paketą, tai man pasiūlė susimokėti 6 eur už TV paketo keitimą. Sakau: sutartis gi baigiasi, kodėl reikalaujate iš manęs papildomo mokesčio. Atsakė: kad reikia dėti jiems kažkokius filtrus jei vartotojas nori pasikeisti paketą. Atsakau: čia gi jūsų problema, ne mano, kad jūs norit filtrus kažkokius dėt. Finiše gavosi taip, kad paketo keitimas kainuoja 6 eur, o sutarties nutraukimas (sutarčiai pasibaigus) ir naujos pasirašymas su visais atjungimais ir prijungimais, popieriais ir t.t. – gaunasi 5eur. 1 euru pigiau mano naudai, o jie pareiškė nuomonę ar dėl 1 eur yra labai didelis skirtumas man? Atsakiau, kad iš principo tai nėra dideli pinigai, bet kadangi esu ilgametis jų klientas turintis dvi sutartis, ir vieną kartą pasikeisti Tv planą kainuoja 6 eur. Visiems sakiau kad čia absurdas, ir paklausiau jų ar kliento praradimas jiems yra didelis skirtumas? :DDD Per metus jiems sumoku apie 384 eur, o jie dėl 6 eur nori prarasti klientą, vau…

  8. Bet tau pasiule naudotis tuo draudimu ant naujo devaiso, tai koks bl skirtumas? Nebent butu bedos, del to naujo devaiso vertes :D

  9. Buvau girdėjęs apie panašų atvejį su revoliut draudimu. Kaip ir viskas tvarkoj, nes sutartis buvo pasirašyta tam tikram laikotarpiui, tačiau, nepatogu, kad negali jos nutraukti, kai ji nebereikalinga, kaip autoriaus atveju. Pats pirkau naują telefoną ir ėmiau draudimą iš savo operatoriaus telia. Prie punkto apie sutarties nutraukimą jie net patys rašo, kad gali būti nutraukta be mokesčių bet kada: https://www.telia.lt/privatiems/irangos-draudimas. Tiesa, revoliut draudimas kiek pigesnis, bet sumokank kiek daugiau, vėlgi, apsidraudi nuo nenumatytų atvejų, kad nebereiks to draudimo. Man atrodo teisinga ir normali praktika.

Palik komentarą

Komentavimo teisė topzone yra privilegija. Perskaityk komentarų taisykles.

XHTML: Leidžiami tag'ai: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>