NanoTouch: Unreal Tournament 2.4 colių ekrane?

NanoTouch: Unreal Tournament 2.4 colių ekrane?

Atrodo gryna nesąmonė, nes niekas nelošia Quake ar kažko panašaus 2.4 colių ekrane savo muzikos grotuve ar mobiliajame telefone, vien todėl, kad tas telefonas gali pavežti Quake normaliu frame rate..

Nors logikos galbūt yra. Jei tokį konceptą pritaikysime jūsų telefone, tai jis laisvai galėtų patapti nešiojama gaming konsole? Tarkim, judate su d-pad, o vaizdą ir šaudymą valdote pirštu telefono gale.

Taip skirtingai nei iPhone ar analogišku valdymu neužstojamas ekranas, įmanoma žaisti netgi viena ranka! Gal visai ir nebloga  žaidimo  mobiliuose įrenginiuose valdymo idėja? :)

9 Komentarai

  1. Na toks mažas įrenginys patraukia tokį puiku žaidimą. Įsivaizduokit PSP su tokiom technologijomis.

  2. Kodel tu pavyzdy paemiai IPHONE kaip wisada kodel negalejai nokia 5800xpress music?!!

  3. iPhone reklamuojamas kaip telefas/konsolė, ar 5800 XM turi tūkstančius žaidimų? Todėl ir pavyzdys iPhone. :)

  4. iPhone nėra žaidimų konsolė. iPhone neturi PSP/Nintendo DS lygio žaidimų… iPhone žaidimai – kažkas daug geresnio už mobiliakų Java žaidimėlius, bet ne taip gerai kaip PSP.

  5. Sklando gandai, kad PSP2 turės touch valdymą, galbūt kažką panašaus? :)

  6. "iPhone nėra žaidimų konsolė. iPhone neturi PSP/Nintendo DS lygio žaidimų… iPhone žaidimai – kažkas daug geresnio už mobiliakų Java žaidimėlius, bet ne taip gerai kaip PSP."

    Tikrai panašu į PSP grafiką… http://www.youtube.com/watch?v=AN3KIgWgLK4

  7. Samas>

    Kad šito žaidimo dar net nėra… O jei ir būtų, tai jis būtų VIENINTELIS su tokio lygio grafika

  8. Bet esmė tame, kad iPhone gali parodyti daug ^^

Palik komentarą

Komentavimo teisė topzone yra privilegija. Perskaityk komentarų taisykles.

XHTML: Leidžiami tag'ai: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>