Xiaomi M365: elektrinių paspirtukų virusas Vilniuje!

Xiaomi M365: elektrinių paspirtukų virusas Vilniuje!

Praeitą vasarą rašiau Xiaomi M365 scooter apžvalgoje, kad 2018 sezoną pamatysime elektrinių paspirtukų gatvėse žymiai daugiau. Tik tada dar pats neįsivaizdavau, kiek daugiau. Per valandą važiavimo prasilenksiu su PENKIASDEŠIMT Xiaomi M365 savininkų šį sekmadienį, į pirmą random suorganizuota pasivažinėjimą susirinko trisdešimt dalyvių! Lietuvą užklupo elektrinių paspirtukų virusas! Ir Xiaomi yra pagrindinis šio reiškinio kaltininkas.

Xiaomi M365: elektrinių paspirtukų virusas Vilniuje!

Visi 30 žmonių atvyko su vienodais Xiaomi M365 scooteriais! Skiriasi tik spalvos, vyrai mieliau renkasi praktiškesnius pilkus, o merginos baltus M365 modelius. Mieste iš 10 pravažiuojančių elektrinių scooterių turbūt tik vieną pamatau ne Xiaomi!

Ir nieko keisto, Xiaomi M365 yra ne tik geriausias paspirtuko modelis šiandien, bet realiai geriausia elektrinė transporto priemonė. Geriau už riedlentes, nes žymiai paprastesnė naudoti, tiesiog pasispiri ir važiuoji. Pradėti važiuoti su M365 intuityviai moka kiekvienas, ir scooterį gerai įvaldo jau pirmą dieną.

Geriau už dviratį, nes lengva pasiimti, laisvai telpa į automobilio bagažinę, autobusą. Nereikia prirakinti lauke, tiesiog pasiimi scooterį su savimi visur, nuo nuo ofiso, namų iki parduotuvės. Kartais net po prekybos centrus važinėju su savo M365.

Bendrai 300-400 eur ruože nėra daug elektrinių alternatyvų. Ypač kokybiškų produktų, kuriuos būtų ne tik patogu, bet ir malonu naudoti. Galėtum vienu įkrovimu nuvažiuoti net iki 30 kilometrų.  Aš per dieną pravažiuoju viso 10-20km. Atvarau su automobiliu ar autobusu arčiau centro, ir tada jau visur spaudžiu su savo Xiaomi M365. Nebereikia ieškoti parkavimo automobiliui, nereikia grūstis spūstyse, M365 po Vilniu važinėti yra greičiau už bet kokį autobusą, city bee ar net taxi. Kai tarp susitikimų centre reikia pavažiuoti vos 1-3 kilometrus. Seniau mieste mėgdavau važinėti motociklu, bet kol užsidėsi šalmą ir švarką, su M365 jau būsi nuvažiavęs į vietą!

Xiaomi M365: elektrinių paspirtukų virusas Vilniuje!

Xiaomi scooterį naudoju jau antrą vasarą. Žiemą jis buvo šiek tiek atpigęs, bet prasidėjus pavasariui, parduotuvės jau iššluotos, trečią kart nespėja pildyti užsakymų! Xiaomi M365 brangsta panašiai kaip vaizdo plokštės kompiuteriams! Aš pirkau iš banggood, dabar jis ten kainuoja 380 eur’us. Muitas jau sumokėtas siuntėjo. Gearbest davė akcijos kuponą (LTTOP14424) su kuriuo M365 kainuoja 328 eurus, bet prisideda siuntimas, ir išeina tie patys 380 eurų. Kas vis dar yra super kaina pagal visas galimybes ir alternatyvas! Už paprastą dviratį esu mokėjęs daugiau, bet nei su vienu dviračiu negavau tiek naudos ir smagumo kaip važinėdamas M365 jau antrą sezoną.

8 Komentarai

  1. Kadangi m365 pas nieka vietoje nera zadu pirkti ninebot es2. Pagal beveik visus parametrus jis identiskas arba siek tiek geresnis uz m365. Ar vis tik xiaomi turi kazkoki ryskesni pranasuma?

    • Taip, xiaomi populiaresnis, jam nera problemu su detalemis. Jis galingesnis, didesne batarke, papildoma galima abiem pajungti, gamykliniu es2 batarkiu niekas nera mates. Beto es2 kazkokia igimta problema turi su galine asim, pas visus kliba ir meto vaziuojant, beto nera mexhaninio stabdzio, jis visgi labai reikalingas jei vaziuoji virs 15 km/h

  2. Norėčiau įsigyt el. paspirtuką. Kolkas bandęs juo važiuoti nesu, tad kylą keletą klausimų. Ar jis važiuoja tik atsispyrus? Ar yra koks valdymas nuo vairo? Koks max greitis, ar gerai važiuoja į kalną ar ten jau reikia papildomai atsispirti kad pridėti jėgos? Neaišku ar pavyktų užvažiuoti į koki nors ozo kalną link akropolio. O dėl xiaomi modelio jeigu siųstis, kaip dėl jo atsarginių dalių? Kur gauti kitą padangą jeigu prakiurtų? Ačiū :)

  3. tikrai nera greiciau uz visus autus, ypac G. su dviraciu sportuoji, su kojom vaikstai, o su paspirtuku tik vaziuoji…

    • Justas Mikalauskas

      Aš noriu porą kart per savaitę pavažinėti su dviračiu, o ne bėgioti ar minti tarp susitikimų su kostiumu. :D

      Ir kaip minėjau, net ne tame M365 gerumas prieš dviratį mieste, o kad gali paspirtuką pasiimti į bagažinę, autobusą ir visur su savim.

  4. jei ~80kg tai uzvaziuos. Jeigu ~100kg sversi ar daugiau, tai gan sunkiai turetu uzvaziuoti – bet galima perrasyti su appsu programine iranga ir tada laisvai. Aisku tada ir 30km netrauks, o 15-20. Ant vairo valdymas yra – paspadi vaziuoja, atleidi – stabdo. EU versija eina su 2 papildomom padangom iskart :)

  5. Visiškai mano mintys, aš irgi vasarom keisdavau automobilį į motociklą, pradėjęs dirbti centre, pradėjau ir viešuoju naudotis, bet nei motociklas, nei automobilis, nei viešasis nenuveža manęs taip greitai, paprastai ir pigiai į darbą. Dviratis taip – geriau jei nori pasportuoti, bet atvykęs į darbą aš nenoriu sėdėti suprakaitavęs, o dviračio procedūra ryte identiška motociklui, tik kad mažiau rengtis reikia, bet išvarymas iš garažo, prirakinimas ir t.t. tai man paspirtukas visais atvejais geriausias solution’as. galima net paskaičiuoti ir per taupymo prizmę, pakeitus viešajį transportą į/iš darbo į paspirtuką jis atsiperka per ~10 mėn (priklausomai už kainą kurią pirkai), o kadangi jis pakeičia dažnu atveju ir automobilį, tad per vieną sezoną jis atsiperka pilnai ir dar sutaupo :) 100km kainuoja 0,2-0,25 eur (neskaičiuojant eksplotacinių išlaidų, kaip kaladėlės ar padangos)

  6. Su 100 kg pilnu greiciu nuvaziuoju nemaziau 20 km, kalnu irgi labai nesiskundziu, lipa praktiskai i visus. Austrijoj ikalnen aplenkiau dviratininku bureli sunkiai minanciu i virsu. 200 km nuvaziavau padangu neprireike, tiesa, iskart ipuciau 5 barus. Po keliu men siandien ziuriu jau 2 baru nebuvo, vel ipuciau. Turiu del visa ko pilnavidures nusipirkes, bet nezinaubar naudosiu, visgi pripuciamos geriau, jei aisku, kokybiskos. Padangu ir daliu pilna ebay,bei aliexpress. pasispirt reikia kad pagautum pusiausvyra, o gaza greit nuspaudus kelis kartus paspirtukas pajuda praktiskai nuo nulio. I ozo kalna kada pabandysiu, i panasiusane su 100 kg uztempia, esu vaziaves ir dviese su zmona, viso koks 160 kg, daznai su sunum 130 kg. Kalnams kazkaip kad ir uztempia nera didelio malonumo, kaip ir nuo kalno, stengiuos daugiau lygumom, nes didesnis greitis ir smagiau nei lipt is paskutiniuju.

Palik komentarą

Komentavimo teisė topzone yra privilegija. Perskaityk komentarų taisykles.

XHTML: Leidžiami tag'ai: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>