Xiaomi M365 Elektrinis Paspirtukas iš Kinijos apžvalga

Xiaomi M365 Elektrinis Paspirtukas iš Kinijos apžvalga

Pigi Tesla Model 3 bus elektrinio trasporto ateitis… Nope, sako kinai, važinėkit ant elektros šiandien! Aš su Xiaomi M365 elektriniu paspirtukus maluosi jau apie mėnesį, ir Vilniuje vis dažniau prasilenkiu su kitais Xiaomi MiJia savininkais. Paspirtukus gatvėse matau dažniau už Teslas!

Xiaomi M365 Elektrinis Paspirtukas iš Kinijos apžvalga

Labai nestebina. M365 ne tai, kad yra pigesnis už Teslą automobilį, elektrinį dviratį, net Boosted boardą… Xiaomi pagamino elektrinį paspirtuką pigesnį už paprastą normalų dviratį! Svarbiausia, Xiaomi M365 ne tik atrodo ir jaučiasi kaip suaugusiam tinkantis scooter’is, bet gali nuvažiuoti iki 30 kilometrų vienu įkrovimu. Naudoja tą patį akumuliatorių kaip Tesla, tik važiuoja dvidešimt kartų toliau, nes sveria tik 12 kilogramų vietoje dviejų tonų. Čia kas myli gamtą ar taupo elektrą, dabar gali labai paprastai palyginti visus elektrinius paspirtukus, dviračius ir automobilius. Pamatatyti, kas realiai yra taupymas ir elektrinė ateitis.

Xiaomi M365 Elektrinis Paspirtukas iš Kinijos apžvalga

Aišku, man ant to taupumo mažiau nei nusišvilpti. Vis dėl to visą mėnesį vos ne visur mieste važinėjau tik su Xiaomi Scooter! Tiesiog smagu, lenki kamščius, nereikia ieškoti parkavimo vietos ir malonumas vasarą pasivažinėti lauke. Nereikia nei mojuoti viduriniu pirštu už BMW vairo ar gąsdinti praeivių su motociklu. :)

Kokybė ir kaina yra labai svarbūs aspektai, bet Xiaomi su M365 padarė dar vieną stebuklą. Tai visi boosted boardai ir elektriniai dviračiai iki šiol buvo pavojingas ir nepatogus biznis. Pirma, tai reikai išmokti važiuoti su dviračiu ir riedlente, o po to dar kartą mokytis su elektriniu, kad neapvirstum vos paspaudęs mygtuką… Štai ant Xiaomi M365 scooterio užsilipi, pasispiri ir tiesiog važiuoji, net nepajauti, kai riedėjimą pakeičia elektrinis motoras. Aš turbūt iš vis nesu važiavęs ant paspirtuko, kaip M365 daviau išbandyti ne vienam žmogui, visi laimingai važiavo iš pirmo bandymo! Svajonė visų transporto priemonių gamintojų, kad ant jų daikto būtų galima tiesiog atsistoti ir važiuoti. Tas pats su parkavimu, kad galėtum tiesiog sulenkti ir pasiimti daiktą į ranką, neštis į vidų. Arba įsimesti į automobilio bagažinę, pasimti į autobusą ilgesnėms kelionėms. Kiek man bepatiktų važinėtis dviračiu, vis tiek tingiu jį ardyti, kad susikraučiau į automobilį, tuo labiau mieste žaisčiau su spynom prie stulpo. Taip dviratis laimingai dulka beveik dešimt metų garaže, o scooter gavau prieš mėnesį ir pradėjau važinėti vos ne kiekvieną dieną!

Xiaomi M365 Electric scooter siunčiausi iš banggood $499 ($75 nuolaidos kodas: c1992a). Atėjo iki durų per tris savaites, ir jokio pysiaus su lietuviška muitine! Importo mokesčiai į kainą įskaičiuoti, siuntėjas apmoka iš anksto. Gearbest tą patį modelį siūlo už $539, limited kuponą FES365XM davė $399 kainai! Nežinau, dėl Gearbest siuntimo ir muitų, jei bandėt, galit parašyti komentaruose. Vilniuje Xiaomi  M365 dar galite išsinuomoti. Realiai įsitikinti, šiuo stebuklu, kaip kinai sukūrė elektrinę transporto priemonę, pigesnę ir patogesnę už paprastą dviratį. Čia tai tikiu, kad ateitis gali būti elektrinė.

Xiaomi M365 Elektrinis Paspirtukas iš Kinijos apžvalga

21 Komentarai

  1. ratai mazi, amortiku nera, tinka tik gera danga vazineti, kurios lietuvoje labai mazai

  2. Justas Mikalauskas

    Subalansuotas naudoti mieste, bet jei padangas iki 2 bar nuleidi, įmanoma ir offroadinti. Važinėjau miško takais, tik greit pavargsta kojos, o lygiu dviračiu taku gali nors ir pusę valandos cruisinti.

  3. Pats turiu toki paspirtuka, prariedejau tik 150km,tai kol kas viskas labai puikiai! Vaziuoju ir lygiu keliu ir zvyrkeliu. Padangos pripustos max ir rieda zvyru labai puikiai. Kas ten sako kad ratai mazi nepatogu vaziuoti tai tikriausiai patys net nebande vazineti tokiu. Pasiziurekit kitus kokius pardavineja…ok yra amortikai bet ratai guminiai(nepuciami oro) ir mazesni. Tai kiek teko man isbandyti escooteriu tai sitas labiausiai lipo!

  4. zvyras – tai nelygu borteliai, kelio sujungimai ir t.t.

    Vienas situ maziuku pliusas – kad jie lengvi

  5. Justas Mikalauskas

    Važiavau per sodų žvyrkelius, plytom “taisytus”, per mišką į miestą offroadinau, bet viena yra galėti pravažiuoti, o kita protingume tokiais keliais važinėti. Jei gyveni kaime, tai ir communtint su arkliu, o ne apie elektrinius scooterius svajoji. :D

    Šiaip pralenkė lūkesčius, tikėjaus arčiau riedlentės, paprasto paspirtuko pravažumo, bet realiai kaip su miesto dviračiu gali pravažiuoti ir kreivus, pavogtom plytelėm Vilniaus šaligatvius.

  6. tai jei patinka kratytis ant 5km/h, tai ir toliau kratykis, bet siuolaikiniai paspirtukai 30/40 km out of box varo, apie modifikuotus net nekalbesim.

    Xiaomis kaina uzsiplese, uz 500 USD jau su 1 KW varikliu perkamas.

  7. dabar šis paspirtukas kainuoja tik 324eurus

    • Justas Mikalauskas

      nes Su kurjeriu siunciant Lietuvoje garantuotas muitas.

      banggood jau sumoketi mokesciai, kaina galutine

    • Ten ne tik muitai laukia ir kt. problemos, bet ir modelis visai kitas, raso juk spec pigesnis “Youth Edition”, o tai reiskia 10km maziau nuvaziuoja ir pan.

    • Justas Mikalauskas

      Gearbest pradžioje buvo M365 specs, dabar pakeitė aprašymą į Youth Edition, 20km versijos.
      Eilinį kartą sėdi vargoliai “susitaupę 40 eurų”.

  8. Kaip ten padangikės laikosi? Iš rusiško klipuko ten panašu, kad kažkokia padanginė tragedija :)

  9. Justas Mikalauskas

    Gal keliai pas rusus didesnė tragedija. Visą vasarą važinėju Vilniuje be problemų.

  10. As taip pat vazineju visa vasara ir jokiu problemu

  11. Klausimas. Ant weak ar ant medium nusistatot baterijos regeneracija??? Kitur girdejau ant medium nestato nes kenkia baterijai. O kitur sako kad galima ant medium..tai kaip zinot?

    • Justas Mikalauskas

      Blogai, jei įkrauni iki 100% ir dar pradedi kelionę nuo kalno, tada gali perkrauti akumuliatorių virš 100% su regeneracija.

      Kitais atvejais, kai akumuliatorius yra žemiau šimto, nėra jokio skirtumo jam.

  12. Siaubinga anglų kalba, reiktų susirasti draugą su netokiu ryškiu akcentu ir jam duoti įgarsinti, jei norima užsieniui pateikti. Tikrai nenoriu įžeisti, bet dažnai gadinamas Lietuvos įvaizdis ir visi toliau galvoja, kad mes rytų europa ir nieks čia angliškai nešneka.

    • Draugo draugas

      o tu Lukai nenori pabuti tas draugas? Vietoj komentavimo bent gera darba padarytum, gal tada greiciau apie Lietuva pasaulio nuomone pasikeis..

  13. Siaip tikrai vertas demesio,tik pardavejas apgavo ir ikiso M187 modeli. Skiriasi tik baterija,siek tiek maziau pravaziuoja,o visa kita tas pats kaip M365. Vaziuoja smagiai,nors ir be amortizatoriu kuriuos turi Boosteris. Siai dienai geresnio varianto kainos ir kokybes nematau kaip Xiaomi.

  14. Sveiki,
    Gal galite paaiškinti kuo skiriasi XIAOMI MI M365 nuo kitų parduotuvių siūlomų pvz., XIAMOMI MI SCOOTER ar XIAOMI Mi Black?

  15. Justas Mikalauskas

    Yra tik dvi versijos paprastas M365 ir youth edition.
    Youth yra vaikiška versija, pigesnis, mažiau galingas, 10km mažesnis akumuliatorius, ir važinėtis tinka tik žmonėms iki 60kg.

Palik komentarą

Komentavimo teisė topzone yra privilegija. Perskaityk komentarų taisykles.

XHTML: Leidžiami tag'ai: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>